Lacim Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Som topic sier får jeg ikke tilgang til "Min karriere". Er dette et problem flere har, eller er det kun jeg som sliter her? Takker for svar. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Funker fremdeles ikke. Hadde vært greit med tilbakemelding. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Om du fortsatt lurer på om flere har samme problemet, så kan jeg bekrefte at det skjer her også. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det skjer med alle. Hvorfor aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Kan noen som driver med det tekniske vennligst komme med et svar? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå jobber ikke jeg med noe tekniske greier, men jeg mistenker det skjer fordi karriere-modulen ikke er installert, trolig noe som ble glemt eller utelatt etter en oppgradering av forumprogramvaren. Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg