saluttknall Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Havnet opp i et lite problem i dag, og trenger derfor litt hjelp. Situasjonen er som følger: Vi stod i dag på busstoppet for å ta bussen hjem fra skolen. Jeg kom der opp i en debatt med noen gutter i paralellklassen om hvor vitt bussen gikk klokken 14.03 eller klokken 14.04. Innsatsen i dette veddemålet var en pils (noe jeg ikke hadde mulighet til å skaffe). Klokken var blitt 14.05 og bussen hadde enda ikke kommet. Guttene sa da at nå skyldte jeg dem en pils. Jeg prøvde å vri meg unna, og sa at i det miljøet jeg brukte å vanke i var pils en forkortelse for: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Pulings i lillesatanKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor og guttene spurte da om hvilke miljøer jeg drev og vanket i. Jeg fortalte dem at jeg hadde en kompiss som het Henning (jeg kalte ham for Handyboy), og at han sikkert kunne hjelpe dem. Dette var bare kødd, men de ba meg om å ringe fyren så de fikk snakke med ham om saken. Dum som jeg var, ringte jeg, men kom til feil nummer. Nummeret jeg hadde ringt tilhørte en jente som jeg kjenner, og disse guttene køddet da en god del med henne. (De hadde ikke høyttaler på, så jeg hørte ikke hvem de snakket med). Jeg sjekkt siden hvem jeg hadde ringt til i det siste, og fikk meg et lite sjokk, da jeg så at vi hadde ringt feil. Nå har jeg de siste timene prøvd å ringe damen for å be om unskyldning for det som har hendt, men hun har lagt på hver gang. Jeg har også prøvd via MSN uten hell, og vet nå ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? PS! Dette er et seriøst innlegg, og innlegg med innhold av personangrep vil bli rapportert asap. På forhånd takk for hjelpen, håper at situasjonen løser seg til det beste for alle parter. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Send en melding til nummeret. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 1 innlegg med personhets, eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Om du har henne på MSN har du sikkert muligheten til å møte henne i person, gjør det. Endret 29. januar 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ok, da har jeg sendt følgende melding: "Sorry for de greiene i sted, for nærmere forklaring, les på MSN", får se om jeg får svar da. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heisann Eirik Går jenten på skolen vår? I så fall kjenner hun sikkert typene som gjorde dette, og skjønner nok hva som har skjedd. Ville prøvd å ta det opp med henne irl i hvert fall, veldig mye lettere å få forklart hva som skjedde da. Lykke til! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det kort meningsløst innlegg som er slettet. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvor er de store konsekvensene dette medførte? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Konsekvensene kom vel etter at folkene ringte til jenta? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er ikke hele denne tråden så mye nonsen at den burde vert fjernet? Hvorfor bare enkelte innlegg? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvordan kan du påvise at dette er useriøst? At noen tok mobilen og køddet med noen kunne skjedd alle, har skjedd med meg og. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan kan du påvise at dette er useriøst? At noen tok mobilen og køddet med noen kunne skjedd alle, har skjedd med meg og. Står jo ikke en dritt om mobil eler noe i TS sitt innlegg. Bare masse vas om buss og pils... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Status Quo. Hun har enda ikke svart på meldingene, og virker særdeles kjølig/avvisende (i forhold til standard) på mn. Hvabør jeg gjøre vi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Haha. Sorry, men synes det er ganske komisk hvordan du greide å rote deg opp i dette ut i fra så lite. Kan du ikke ringe jenten? Svarer hun ikke? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan kan du påvise at dette er useriøst? At noen tok mobilen og køddet med noen kunne skjedd alle, har skjedd med meg og. Står jo ikke en dritt om mobil eler noe i TS sitt innlegg. Bare masse vas om buss og pils... Se i spoilerne du Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Reis bort til og snakk til ho vel. Eventuelt ring ei venninne og be ho forklare...snodig kor mykje intriger folk kan lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå