J@cob Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja. Da har jeg kastet meg ut igjen i det, nok en gang, og det på selveste bursdagen min! Jeg spilte spillet i drøye to uker etter at det kom ut, før internettet mitt ble voldtatt av et vinddrept tre som rett og slett sodomiserte ledningene eller noe. Uansett. Jeg fikk meg aldri til å ta opp igjen forholdet mitt med LOTRO etter dette. Uansett. Hva nå? Er det noen servere dere anbefaler? Er det noen her som jeg kjenner (delvis?) Så si gjerne ifra. Hvor lang tid tar det fra man har betalt med paypal, til man kan gå rundt og slakte orcer igjen? Sist men ikke minst: Tallentree? Kest Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer med dagen Hvor lang tid tar det fra man har betalt med paypal, til man kan gå rundt og slakte orcer igjen? 30 sek eller noe tok det hos meg. Lenke til kommentar
torls Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil anbefale Eldar serveren, det er mange norske der og det er og et godt community Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen fine laugs å anbefale og? Jeg er ikke helt "noob" når det gjelder rollespill, har lagt noen uker i AoC, WoW og AO, men laug er alltid fett Takker for tips og gratulasjon Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Siden alle disse Eldar folka skal dra over alle fra Gamer.no så får vel jeg patrorisere litt også Snowbourn er OGSÅ en server med MANGE nordmenn, og har bra community og BEDRE PvP atm ) Lenke til kommentar
torls Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er du sikker på at det er BEDRe PvP på Snowbourn? Og vist du leter etter kins på ELdar så er vel Grand Moot det største nordiske. Lenke til kommentar
Esteledain Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Eldar er en fin server, kan anbefale den. Mange bra kins også, men de har litt forskjellige fokus. Om du tusler over til Eldar kinships så får du en liten oversikt over hva som finnes. Tråden har vel ikke blitt oppdatert med disbanded kins på en stund, men du kan jo se om du finner noen du liker. Endret 30. januar 2009 av Esteledain Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er du sikker på at det er BEDRe PvP på Snowbourn?Og vist du leter etter kins på ELdar så er vel Grand Moot det største nordiske. ja, jeg er sikker på det. 1. Jeg har characters på Eldar som jeg er på av og til. 2. Mange creeps fra Eldar har kommet over til Snowbourn etter MoM pga PVP'en på Eldar suger akkurat nå 3. Snowbourn har en veldig god 1v1 zone som blir brukt ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå