vetle666 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, skal gå til innkjøp av en ny laptop til bestefar nå. Har funnet fram til Acer Aspire 5735 på komplett.no for 5tusen. Var egentlig fornøyd med denne, helt til jeg fant noe pussig. Spesifikkasjonene var forskjellige her og på f.eks. netshop.no! Ser at det er 2 gb innstallert hos komplett mot netshop's 4! Og komplett har hd på 250 gb mot netshop's 320 gb! Er det flere forskjeller, og hva i all verden kommer disse forskjellene av? På forhånd takk! Vetle Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vet ikke hva forskjellene kommer av, men du kan være ganske sikker på at det er det som står hos en av de, ta heller å spør de, tror ingen her jobber for Acer og kan svare på det Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 hehe, så det er ikke netshop som har slått til med et suuper tilbud å slengt inn et par gb ram og lagringskapasitet ekstra? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det veit jeg som sagt desverre ikke! Men ville satsa på å bestille der Får du ikke det du bestilte med samme spesifikasjoner så skal du jo ha det det står i annonsen Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Godt poeng, men prisen er 900 kroner høyere. Så jeg sjekker med Komplett først jeg Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 bare kom på en ting tviler på at bestefaren din trenger 320gb hd og 4 gb ram holder nokk med 2gb ram og 250 gb hd. nå vet ikke jeg hvordan hans bruk er, besteforeldre pleier ikke akkoratt å bruke den "hardt" Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fikk du ikke med deg at bestefaren spilte Call of Duty 5? Laster ned mye torrenter også, så tar jo en del plass... Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hehe, ta det rolig nå gutta. Har fått kommentarer på dette før. Greia er at han er 75 nå. Han skal bruke laptopen til Office 2007, epost og nett og muligens litt Photoshop. Han vill helst at dette skal være den siste pcen han kjøper. Han trenger sikkert ikke pc når han er 82+. Derfor har jeg funnet en pc som kal holde en liten stund uten å bli heeeeeeelt skrapjern . Derfor denne pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå