Tetanus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er på jakt etter en pc som skal stå som nedlastningspc. Altså, skal den ikke brukes til spill, ikke film, det mest avanserte er surfing på nettet. Den skal imidlertid være kraftig nok til å pakke ut rar filer uten at det tar hele dagen. Jeg kunne tenkt meg en dobbeltkjerne siden det alikevel ikke er noe særlig prisforskjell. Med billig, mener jeg så billig så mulig. Ikke over 1800,- Jeg trenger da følgende deler; -hk m/integrert skjermkort (vga holder i massevis), gigbit lan ønskes -ram -billig kabinett, med psu (pcen skal ikke stå på hele tiden) -cpu (ønsker altså 2 kjerner) -DVD brenner Jeg har satt opp følgende handlevogn. Billig PC Hdd har jeg allerde, skal ikke ha mus/tastatur/skjerm osv Hvorfor jeg ikke kjøper brukt? Det er alltid greit å vite hvordan komponentene har blitt behandlet. Dessuten er det såpass liten prisforskjell i denne prisklassen. Takk for hjelpen! -Tet edit: tekst, link lagt til edit: tekst 2 Endret 29. januar 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 SO-DIM rambrikker passer ikke på det hovedkortet. Men disse vil. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Det var en glipp fra min side, har endret rammen.... -Tet Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei jeg tror ikke det kabinettet hadde noen strømforsyning. Her er et forslag til samme pris; men som jeg mener er en del bedre:) Tetanus Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjøpe en brukt PC kansje? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Grunnen for at jeg ikke kjøper en brukt en, er at det er såpass liten prisforskjell fra nye til gamle komponenter. Dessuten vet en aldri hva komponentene kan ha blitt utsatt for. Takk for tilbakemeldingene, går for den pakken jornboss foreslo. Ha en riktig fin dag! -Tet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå