Whackedorange Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Den kjente spillutviklern THQ er idag konkurs. Selskapet som har gitt ut en del gode titler som Saints Row1,2, Supreme Commander osv er i dag slått konkurs. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Traaaagisk! Håper inderlig at noen kjøper opp det som måtte være igjen av Stuntman: Ignition 2 og gir det ut! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva skjer nå da med feks UFC 2009 Undisputed? Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Confirmed: THQ not shutting down http://www.videogamer.com/news/29-01-2009-10513.html Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jippi. Da får jeg spilt 50 Cent: Blood on the Sand likevel. Da kommer det vel flere Smackdown vs. Raw også. De er ikke stillestående og kjedelige. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette innlegget er ikke ironisk. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hrmf, jeg er ikke nøjd før de annonserer et nytt Stuntman-spill :/ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Godt å høre att THQ ikke er konkurs og att den artikkelen som jeg aldri linket til kun var ett rykte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Flott at 50 Cent fortsatt kommer, det ser jo strålende ut. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Yes da, Dawn of war 2 og company of heroes lever enda Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flott at 50 Cent fortsatt kommer, det ser jo strålende ut. jeg og, blit fett og være gangsta med bling bling og gønner med navnet sitt Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den kjente spillutviklern THQ er idag konkurs. Selskapet som har gitt ut en del gode titler som Saints Row1,2, Supreme Commander osv er i dag slått konkurs. Jeg har aldri hørt om noen av disse titlene. Så da gir jeg jamnt faen.. GOOD RIDDANCE! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du burde kanskje tenke på at slike hendelser har en viss effekt på andre spillselskap osv.. Jeg vil ikke se at et eneste spillselskalp legger inn årene da dette kan ha en negativ effekt på resten av spillindustrien. Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den kjente spillutviklern THQ er idag konkurs. Selskapet som har gitt ut en del gode titler som Saints Row1,2, Supreme Commander osv er i dag slått konkurs. Jeg har aldri hørt om noen av disse titlene. Så da gir jeg jamnt faen.. GOOD RIDDANCE! du har ikke hørt om saints row? sorry for og spørre men hvilken stein er det du bor under? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 du har ikke hørt om saints row? sorry for og spørre men hvilken stein er det du bor under? Faktisk aldri hørt om det, nei. Er dette noe folk faktisk spiller? Virker for meg som at det er flere som spiller gamle amigaspill enn det er som spiller denne tilsynelatende nye tittelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå