swanky Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg sitter og venter på at Zepto skal komme med en widescreen Centrino-modell, men jeg regner med at dette kommer til å ta en stund. I mellomtiden ser jeg at de har en widescreen Pentium 4 Mobile: Zepto 3100 Wide Er det noen som har kjøpt denne, evt. prøvd den, og derfor kan si noe om hvordan den virker, hvor stille den er etc? swanky Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva er egentlig poenget med WideScreen? Ser på modellen fra Zepto nå. og med widescreen på 15,2" kan man kjøre 1280*854. Selv om det ser stilig ut så er det da en tilbakegang. Hvorfor ikke kjøpe en vanlig 15" skjerm som man kan kjøre med 1600*1200 - eller evt. 1280*1024 - får jo mere plass på desktopen av det. Jeg ser at DELL har 1920'1200 på sin beste skjerm. Da er det jo bedre oppløsning ogjeg kan skjønne poenget - men jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke penga side på en skjerm som zepto leverer. Ser litt på det som på TVen i stua. widescreen egner seg på skjermer på 32" og oppover på tv, men hvis alternativet er en 28" widescreen hadde jeg heller spart penga og kjøpt en god, gammel 28-29" til jeg hadde råd til noe bedre. Noen som kan gi meg en god grunn (eller i allefall en grunn) til at jeg skal gidde å kjøpe meg en widescreen skjerm med dårligere oppløsning og høyere pris enn en vanlig skjerm (som Zepto leverer)? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hallo! Jeg har fortsatt ikke testet denne maskinen men jeg har testet andre bærbare med widescreen skjerm og støtten for widescreen skjermer er helt elendig under Windows XP. Du får "tjukke" fonter, det er irriterende. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 337-Zonic"]Hallo! Jeg har fortsatt ikke testet denne maskinen men jeg har testet andre bærbare med widescreen skjerm og støtten for widescreen skjermer er helt elendig under Windows XP. Du får "tjukke" fonter, det er irriterende. Går ut fra at dette ikke er et problem på Mac? Jeg kunne tenkt meg widescreen pga. bredden. Jeg ønsker ikke en skjerm med 1600x1200, det blir for liten skrift. Jeg vil heller ikke ha 15" skjerm på en bærbar. En widescreen blir for mitt vedkommende et mulig alternativ til en 12"-13" skjerm, ikke en 15"-17". Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Onkelen min har en Powerbook 15 tommer (tror jeg. Den første modellen som kom) med widescreen, og jeg skjønner svært godt hvorfor folk ønsker widescreen. Det er sinnsykt digg Har forøvrig en 28 tommer 4:3 tv, og en 28 tommer 16:9, og det er ingen tvil om at widescreen er toppen. Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fakta sier at det er lettere for øynene å arbeide horisontalt fremfor vertikalt ! derfor er det gunstig med widescreen 15" kontra 4:3 15". Vi må jo snart ta skrittet ut av steinalderen og kvitte oss med 4:3 formatet. Har hatt widescreen tv siden 97 og kommer aldri til kjøpe noe annet. Synes det er glimrende at bærbare kommer med wide skjermer, selv om støtten FORELØBIG er mangelfull. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei, det er ikke et problem på Apple maskiner nei. Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er det noen i det hele tatt som har lest starten på dette temaet. Det dreier seg IKKE om WIDE screen men om Zepto maskiner i sin helhet, støy osv. Prøv å hold dere til spørsmålet i stedet for å dra dere lang ut på gjordet, da kan dere jo heller starte et nytt innlegg mvh kjetil Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er det noen i det hele tatt som har lest starten på dette temaet. Det dreier seg IKKE om WIDE screen men om Zepto maskiner i sin helhet, støy osv. Prøv å hold dere til spørsmålet i stedet for å dra dere lang ut på gjordet, da kan dere jo heller starte et nytt innlegg mvh kjetil Og du holder deg til tema? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kommer test av PCen veldig, veldig, veldig snart Stay tuned. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Flott. Drømmer litt om den pc'en selv. Lenke til kommentar
masterb Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Z-note 3100 Wide på lager! DVD brenner som ny opsjon Lenke til kommentar
larseko Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jøss. Blir DVD-brenner opsjon på de andre modellene også, tro? Har sett at Toshiba også fører DVD-brenner for sine laptops. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Som vanlig så var det Apple som var først ute med DVD-brenner funksjonen også... i likhet med bred skjerm og en hel del annet. Selv har jeg en Powerbook 15 tommer, og synes det er mer behagelig med bred skjerm enn med høy skjerm. Rett og slett fordi jeg trenger mer plass i bredden pga. diverse paletter og liknende. Ellers så er det jo lett å se at Zepto har prøvd å kopiere Apple sitt design.. Men det blir jo ikke like elegant. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå