Howwy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Heisann! Vi har fått i oppgave på skolen å lage en egenprodusert avis. Jeg har bestemt meg for å lage en avis med generelle/aktuelle nyheter, og ingen tema-avis som var et alternativ. Den skal altså inneholde alt fra himmel til jord. Men - hva skal den hete? Jeg tar imot alle slags forslag, men prøv og hold dere til emnet EDIT: Begrunn gjerne hvorfor du mener ditt forslag passer til en avis Endret 29. januar 2009 av Howwy Lenke til kommentar
Berga Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du kan jo for eksempel ta noe så enkelt som: ''Stedet der du bor'' avisa, eller noe i den duren:p Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Avisen" "Aftenposten" - siden det står "AfterpoFten" på den avisen.. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Himmel og Jord-og det i mellom Lenke til kommentar
Howwy Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Himmel og Jord - og det i mellom. Kanskje litt langt? Men jeg likte ideen! Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Les og Kast Endret 30. januar 2009 av bellad76 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The new newspaper!!! eller: en reise i nyetsbilde eller: vår a,b c i nyhetsbilde eller: vår avis fordi dere skal ha en avis om nyheter?? hvis du er alene kan du bytte ut vår med min... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hva valgte dere??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå