Herr Brun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det må jeg si, det her var virkelig synd. Virker som tek.no-nettverket har en særdeles dårlig ledelse. Først kulturo.no, og nå gamer.no. Begge to var blant de redaksjonelt bedre sidene i nettverket. Nå er det jo bare amobil, hardware og akam igjen. Kjipe greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Forsvinner amobil next? Først kulturo, så gamer Tipper akam forsvinner (først). Har forøvrig hørt rykter som får meg til å tro at kvaliteten hos Amobil ikke kommer til å bli helt den samme heller. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Triste saker Ønsker uansett gamer.no lykke til videre, håper kvalitetet holdes like høgt selv om dere skilles, og at tek.no nettverket får sin egen duglige spillside. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg støtter gamer.no 100%, håper alt går bra i overgangen, og at dere når frem til soria moria. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva i helvete er det som skjer for tiden? Først bli Kulturo lagt ned og så blir Gamer.no og Tek adskilt? Gamer.no skal iallefall vite det at jeg vil følge dem hvor enn de går. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Utrolig trist å høre! Gamer.no var jo hovedgrunnen til at jeg meldte meg inn i Diskusjon. Først Kulturo og så Gamer? Dette rakner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Forhåpentligvis vil gamer.no fortsette som norges beste spillside, uten tek-nettverket, og kan utvikle seg videre. Tror det skal gå bra siden domenet blir med på flyttelasset, selv om jeg frykter det værste. Det triste er egentlig at dette går ut over spillforumet, som er et av norges beste. Nå risikerer vi at brukere forsvinner og tilveksten avtar. En ny spillside fra tek.no tviler jeg vil ha noe særlig å si for forumet. Kvaliteten på gamer.no sine artikler og omtaler var høy og unik i norsk sammenheng. Slikt kommer ikke av seg selv når man starter en ny nettside. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Grunnen til at jeg brukte tek.no var at jeg kunne få nyheter både fra hw.no og gamer.no på samme side..! Samme her. Veldig trist dette her, Gamer.no var grunnen til at jeg registrerte meg her på diskusjon.no Kommer nok til å følge begge sidene, både diskusjon.no og Gamer.no. Endret 29. januar 2009 av Kris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vi følger etter, men veldig synd dette Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bend over, here it comes again. Nok et kunststykke av Edda Media. I likhet med alle andre så ønsker jeg gjerne en direkte forklaring på årsaken til problemet. Uansett, takk til folkene bak Gamer.no for en utrolig jobb hittil og lykke til videre! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Et voldsomt tap både for gamer.no og tek.no dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bend over, here it comes again. Nok et kunststykke av Edda Media. I likhet med alle andre så ønsker jeg gjerne en direkte forklaring på årsaken til problemet.Står jo i artikkelen. Uenigheter om driften. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 likhet med alle andre så ønsker jeg gjerne en direkte forklaring på årsaken til problemet. Det kommer du aldri til å få. Vi har ikke noe med hva bedrifter avtaler eller uenigheter er. Greit vi alle vil vite det, men ikke hold pusten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Et voldsomt tap både for gamer.no og tek.no dette. Vil si det er et mye større tap for Edda Meida enn for Gamer. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Seriøst? Det går jo lukt til helvete med tidligere HW-nettverket etter at Edda Media kjøpte det opp! Måtte dere selge dere? Hvordan skal dette ende? Diskusjon.no rives i stykker til mange små inaktive fora, hw.no smelter sammen med tek.no og blir en overflatisk gadgetside mens amobil og akam også forsvinner til slutt? Uansett ønsker jeg Gamer.no lykke til videre, håper dere fortsetter minst like bra som før når dere får den nye siden opp. Endret 29. januar 2009 av Überadri Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er spent på hvordan nye spillsiden til Tek blir jeg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hva i faen er det som skjer? tek.no kommer jeg aldri til å bruke. Syns navnet er teit, og liker ikke konseptet. Først programmer.no, så kultoro og nå gamer? Jeg nekter å registrere meg på et nytt forum, siden jeg utelukkende bruker diskusjon.no som norskt forum. Det går bare nedover med hw-nettverket. Edda er noen pengegriske svin, tydeligvis. Ikke selg ut kultur. Endret 29. januar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) en ting er hvertfall sikkert GAMER.NO leverer de beste artiklene. Kommer til å gjøre som de fleste andre her å følge dere uansett hva som skjer:) Endret 29. januar 2009 av Rulator Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er spent på hvordan nye spillsiden til Tek blir jeg. Enig der, håper det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg