Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Forhåpentligvis vil gamer.no fortsette som norges beste spillside, uten tek-nettverket, og kan utvikle seg videre. Tror det skal gå bra siden domenet blir med på flyttelasset, selv om jeg frykter det værste.

Det triste er egentlig at dette går ut over spillforumet, som er et av norges beste. Nå risikerer vi at brukere forsvinner og tilveksten avtar. En ny spillside fra tek.no tviler jeg vil ha noe særlig å si for forumet. Kvaliteten på gamer.no sine artikler og omtaler var høy og unik i norsk sammenheng. Slikt kommer ikke av seg selv når man starter en ny nettside.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg brukte tek.no var at jeg kunne få nyheter både fra hw.no og gamer.no på samme side..!

Samme her. Veldig trist dette her, Gamer.no var grunnen til at jeg registrerte meg her på diskusjon.no :(

Kommer nok til å følge begge sidene, både diskusjon.no og Gamer.no.

Endret av Kris.
Lenke til kommentar

Bend over, here it comes again. Nok et kunststykke av Edda Media. I likhet med alle andre så ønsker jeg gjerne en direkte forklaring på årsaken til problemet.

Uansett, takk til folkene bak Gamer.no for en utrolig jobb hittil og lykke til videre!

Lenke til kommentar

Seriøst?

Det går jo lukt til helvete med tidligere HW-nettverket etter at Edda Media kjøpte det opp!

:no::wallbash:

Måtte dere selge dere? Hvordan skal dette ende? Diskusjon.no rives i stykker til mange små inaktive fora, hw.no smelter sammen med tek.no og blir en overflatisk gadgetside mens amobil og akam også forsvinner til slutt? :cry:

Uansett ønsker jeg Gamer.no lykke til videre, håper dere fortsetter minst like bra som før når dere får den nye siden opp. :)

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Hva i faen er det som skjer? tek.no kommer jeg aldri til å bruke. Syns navnet er teit, og liker ikke konseptet. Først programmer.no, så kultoro og nå gamer? Jeg nekter å registrere meg på et nytt forum, siden jeg utelukkende bruker diskusjon.no som norskt forum. Det går bare nedover med hw-nettverket.

Edda er noen pengegriske svin, tydeligvis. Ikke selg ut kultur.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...