Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Er du sikker på det?
Hva mener du med uff?

Selvfølgelig vil Edda kvitte seg med Gamer.no andelen, hva skal de med den nå som gamer.no konkurrerer direkte med tek.no/hvaskaljeghete.

Det der er TST som er på jakt etter kjøpere til gamer.no, ikke Edda.

hahah... Nå går vi i rundt. Denne linken stod tidligere i tråden. Merk også at ingen har sagt noe om Eddas 50% av gamer.no :)

For å sitere artikkelen.

Nå er Gamer.no lansert på egne bein etter å ha trukket seg ut av Eddas nettverk, og de er på jakt etter nye investorer.

Jeg vil si det er ganske tydelig at det er snakk om TST som er på jakt, ikke Edda.

 

@frodeste: Vi må vel kunne anta at det finnes en eller annen avtale om hvordan gamer.no må kjøpe ut Edda, eller ikke kjøpe ut Edda om så er. Hvis ikke vil det jo bli forhandlinger om hvor mye gamer.no må betale.

Endret av TEE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ihvertfall beklage at dette i det hele tatt skjedde. For det var jo utrolig leit for veldig mange av brukerne.

 

"Vi beklager samtidig ulempene som denne omleggingen medfører og vil gjøre vårt aller beste for å få overgangen så smertefri som mulig."

 

http://www.tek.no/artikler/ny_spillside_un...utvikling/67573

 

Skal jo fremdeles huske på at det er to parter i denne saken..

Lenke til kommentar

Takk Dotten, den har jeg desverre gått glipp av, og var positivt å høre.

 

Jeg var sterkt frustrert over diskusjon.no når tråden ble stengt og ytret mine meninger om det i denne tråden akkurat som andre var tillatt å ytre meninger om Edda Media i denne tråden! I tillegg var jeg meget frustrert over redaksjonen til gamer.no og tek.no som la ut en slik anmeldelse og uttrykker også det i denne tråden.

 

Men vurderer om jeg heller skal rette frustrasjonen inn i en signaturkampanje som jeg ble anbefalt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
I tillegg var jeg meget frustrert over redaksjonen til gamer.no og tek.no som la ut en slik anmeldelse og uttrykker også det i denne tråden.

Hvilken anmeldelse er det snakk om ?

Hvor kan jeg finne denne spill-anmeldelsen ?

 

EDIT: Fant den

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hardware-nettverket har blitt til tek-nettverket.

 

 

På godt og vondt..

 

Det hadde vært interessant å se hvor mange som bruker tek.no, kontra å gå inn på de respektive sidene.

 

Dersom tek.no er samme prinsippet som begin.no (samling av nyhetene) bruker jeg heller det enn å gå inn på de enkelte sidene.

Syns begin.no var en flott samleside.

Kunne jeg få de viktigste artiklene fra kvinneguiden også, haha! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...