TEE Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er du sikker på det? Hva mener du med uff?Selvfølgelig vil Edda kvitte seg med Gamer.no andelen, hva skal de med den nå som gamer.no konkurrerer direkte med tek.no/hvaskaljeghete. Det der er TST som er på jakt etter kjøpere til gamer.no, ikke Edda. hahah... Nå går vi i rundt. Denne linken stod tidligere i tråden. Merk også at ingen har sagt noe om Eddas 50% av gamer.no For å sitere artikkelen. Nå er Gamer.no lansert på egne bein etter å ha trukket seg ut av Eddas nettverk, og de er på jakt etter nye investorer. Jeg vil si det er ganske tydelig at det er snakk om TST som er på jakt, ikke Edda. @frodeste: Vi må vel kunne anta at det finnes en eller annen avtale om hvordan gamer.no må kjøpe ut Edda, eller ikke kjøpe ut Edda om så er. Hvis ikke vil det jo bli forhandlinger om hvor mye gamer.no må betale. Endret 5. februar 2009 av TEE Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 @frodeste: Vi må vel kunne anta at det finnes en eller annen avtale om hvordan gamer.no må kjøpe ut Edda, eller ikke kjøpe ut Edda om så er. Hvis ikke vil det jo bli forhandlinger om hvor mye gamer.no må betale. Ingen kommentar Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ihvertfall beklage at dette i det hele tatt skjedde. For det var jo utrolig leit for veldig mange av brukerne. "Vi beklager samtidig ulempene som denne omleggingen medfører og vil gjøre vårt aller beste for å få overgangen så smertefri som mulig." http://www.tek.no/artikler/ny_spillside_un...utvikling/67573 Skal jo fremdeles huske på at det er to parter i denne saken.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke denne tråden stenges nå? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei tråden bør ikke stenges. Jeg synes det er interesasnt å kunne følge med på utviklingen. Blir denne stengt, blir det bare åpent et dørss med andre poster med samme tema. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke denne tråden stenges nå? Hvorfor? Det eneste du gjorde nå var å bumpe den opp igjen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gamer.no har forlatt tek.no, er det noe mer å diskutere? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gamer.no har forlatt tek.no, er det noe mer å diskutere? Hvis du ikke vil fortsette diskusjonen, kan du ikke bare slutte å poste og la de som vil fortsette? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tråden vil ikke stenges nei, diskusjonen er ferdig når brukerne føler seg ferdig med den. Så da setter vi strek for akkurat den biten av diskusjonen, den hører ikke hjemme her streken kommer her: __________________________________ <- Streken Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Trist man ikke brukte samme dømmekraft i Killzone2 tråden. Nei, det stemmer jo... der var et annet tema, en annen tråd.. der var vi ikke like opptatt av å tilfredstille brukernes diskusjonsbehov. Samme forum tror jeg det var. Endret 6. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13019381 (se siste avsnitt) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Takk Dotten, den har jeg desverre gått glipp av, og var positivt å høre. Jeg var sterkt frustrert over diskusjon.no når tråden ble stengt og ytret mine meninger om det i denne tråden akkurat som andre var tillatt å ytre meninger om Edda Media i denne tråden! I tillegg var jeg meget frustrert over redaksjonen til gamer.no og tek.no som la ut en slik anmeldelse og uttrykker også det i denne tråden. Men vurderer om jeg heller skal rette frustrasjonen inn i en signaturkampanje som jeg ble anbefalt. Endret 6. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) I tillegg var jeg meget frustrert over redaksjonen til gamer.no og tek.no som la ut en slik anmeldelse og uttrykker også det i denne tråden. Hvilken anmeldelse er det snakk om ? Hvor kan jeg finne denne spill-anmeldelsen ? EDIT: Fant den Endret 6. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva har skjedd med www.begin.no med det samme vi er igang med diskusjoner rundt dette..? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hardware-nettverket har blitt til tek-nettverket. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hardware-nettverket har blitt til tek-nettverket. På godt og vondt.. Det hadde vært interessant å se hvor mange som bruker tek.no, kontra å gå inn på de respektive sidene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For det spiller noen rolle? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For det spiller noen rolle? Hva er problemet ditt? Det er virkelig unødvendig med slike poengløse kommentarer. Hva som er interessant for enkeltindivider varierer sterkt. Hvis du ikke kan forstå det, vennligst hold kjeft. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hardware-nettverket har blitt til tek-nettverket. På godt og vondt.. Det hadde vært interessant å se hvor mange som bruker tek.no, kontra å gå inn på de respektive sidene. Dersom tek.no er samme prinsippet som begin.no (samling av nyhetene) bruker jeg heller det enn å gå inn på de enkelte sidene. Syns begin.no var en flott samleside. Kunne jeg få de viktigste artiklene fra kvinneguiden også, haha! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan si at jeg har brukt snarvei direkte til Mine innlegg i så mange år at jeg har ingen behov for å vite hvilken side det er knytta opp mot, be it hardware.no, tek.no, gamer.no eller bestemor.no. Bruker ellers bare siste 24 timer for å finne nye tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg