Visjoner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 AtW: Å gi sparken til en redaktør som er lojal overfor arbeidsgiver er utenkelig, så det blir en litt vridd ansvarssituasjon, ettersom det er brukerne han har forgrepet seg mot, ikke arbeidsgiver. Men en offisiell beklagelse kunne Edda i det minste ha kostet på seg, og mangel på dette tar jeg ihvertfall som et meget dårlig tegn. Den burde kommet så fort "feilen" ble rettet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare la alt være. Det er over og ut uansett. Gamer er ute av tek.no nå så er jo akkurat det samme nå. Så hvorfor gidde å prate mer om det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Folk prater fordi de bryr seg om gamer.no, og om nettverket, og om diskusjon.no Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ja men gamer.no er ute. Diskusjon.no lever videre ^^ Nettverke er oppe ågår Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gamer.no lever da videre de også? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) saken er vel slik sett ute av verden, det blir spennende å se utviklingen til begge og nå er jeg litt spent på hva det nye navnet her blir..... om det blir catchy og tagbart eller litt mer urk av format heh. Så mange gode forslag i navnetråden. Gamer.no, ign.com, eurogamer.no... andre siter, andre steder. Endret 4. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, men ikke her qweac Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så hvorfor gidde å prate mer om det? Vel, hvis man på død og liv vil prate om det så er det ihvertfall riktig sted å gjøre det! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men en offisiell beklagelse kunne Edda i det minste ha kostet på seg, og mangel på dette tar jeg ihvertfall som et meget dårlig tegn. Den burde kommet så fort "feilen" ble rettet. Hvorfor i all verden skal de beklage? Da skal pokker meg gamer også beklage seg for det kan være like mye deres feil som eddas. Hva om gamer sjefen sa at, nei disse vet ikke hva verdien i fimaet mitt er og jeg vil dermed ikke samarbeide med de lengre. Det kan ha skjedd, er det da fortsatt edda sin skyld? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da skal pokker meg gamer også beklage seg for det kan være like mye deres feil som eddas. http://nyegamer.wordpress.com/2009/01/31/b...er-alle-lesere/ Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som nevnt over, TST har allerede beklaget overfor brukerne. Hvorfor i all verden skal de [Edda] beklage? De kunne jo begynne med å beklage overfor brukerne at vi ikke fikk lov til å sende pm til TST. Så kunne de beklage på generell basis at de har opptrått smålig etter "skilsmissen". Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ihvertfall beklage at dette i det hele tatt skjedde. For det var jo utrolig leit for veldig mange av brukerne. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Uff. Leste nettopp denne http://www.journalisten.no/story/56563 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva mener du med uff? Selvfølgelig vil Edda kvitte seg med Gamer.no andelen, hva skal de med den nå som gamer.no konkurrerer direkte med tek.no/hvaskaljeghete. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva mener du med uff?Selvfølgelig vil Edda kvitte seg med Gamer.no andelen, hva skal de med den nå som gamer.no konkurrerer direkte med tek.no/hvaskaljeghete. Det der er TST som er på jakt etter kjøpere til gamer.no, ikke Edda. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva mener du med uff?Selvfølgelig vil Edda kvitte seg med Gamer.no andelen, hva skal de med den nå som gamer.no konkurrerer direkte med tek.no/hvaskaljeghete. Det der er TST som er på jakt etter kjøpere til gamer.no, ikke Edda. hahah... Nå går vi i rundt. Denne linken stod tidligere i tråden. Merk også at ingen har sagt noe om Eddas 50% av gamer.no Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ihvertfall beklage at dette i det hele tatt skjedde. For det var jo utrolig leit for veldig mange av brukerne. Selv om det ikke burde skjedd. Hvorfor var dette så leit for brukerne? Er det noen som ikke rakk å få sitt navn på nye Gamer.no selv om de ikke fikk sendt PM? Jeg har ikke hørt om en enda i hvertfall, og det var kun snakk om en kveld det var snakk om å reservere navnet. Er det virkelig så stor krise for brukerene? Endret 5. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er jo ingen superkrise, men det var utrolig praktisk å ha alt samla på et sted. Min daglige forumlesing er i hvertfall blitt mer slitsom med to forum å forholde seg til, i stedet for bare dette. Kan si meg enig i at "utrolig leit for veldig mange" kanskje var litt vel sterke ord. Må legge til at jeg ikke mente PM-saken spesielt, men selve bruddet, og hvilke konsekvenser det har for brukerne at sidene ble splittet. Gamer.no har vært og beklaget seg, men har ikke sett noe lignende fra ledelsen i tek.no/edda media. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er jo ingen superkrise, men det var utrolig praktisk å ha alt samla på et sted. Min daglige forumlesing er i hvertfall blitt mer slitsom med to forum å forholde seg til, i stedet for bare dette. Kan si meg enig i at "utrolig leit for veldig mange" kanskje var litt vel sterke ord. Må legge til at jeg ikke mente PM-saken spesielt, men selve bruddet, og hvilke konsekvenser det har for brukerne at sidene ble splittet. Gamer.no har vært og beklaget seg, men har ikke sett noe lignende fra ledelsen i tek.no/edda media. Oki, trodde du mente reservasjonen som foregikk på TST sin PM, og har enda ikke hørt om noen som ikke har fått det de ønsket. At Edda kommer til å beklage for sin oppførsel tviler jeg vel egentlig på at skjer, men at de kommer med en beklagelse over at ting gikk som de gikk, og at de beklager ovenfor brukerene som er skuffet tror jeg nok det kan komme noe. Endret 5. februar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg