Mokko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Med 428 medlemmer og 1590 poster i løpet av de få timene det har vært oppe, har jo forumet fått en real pangstart! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er naturlig at "nye" gamer.no får en voldsom pågang den første perioden. Det som bestemmer hvordan det går er hvor mange aktive medlemmer de får og hvordan kvaliteten på innholdet blir. Jepp. Er spent på hvordan modereringen blir. Håper det blir noe ala slik det har vært her, bare ikke så firkantet kanskje. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) 175 members allerede, ser ut som Edda Edda på leggen når de gjorde det de gjorde 175 members mot 165387 members på Diskusjon.no Hvor mange medlemmer hadde Hw.no iløpet av 55minutter ved oppstart? Endret 2. februar 2009 av Inc Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skulle registrere meg og så at edda hadde sperret PMen hans, blir forbanna av sånt. Tjener edda ingen ting, heller tvert imot. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg gleder meg så til den tråden her dør ut. Endret 2. februar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Remember, remember. The 2 february. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 175 members allerede, ser ut som Edda Edda på leggen når de gjorde det de gjorde 175 members mot 165387 members på Diskusjon.no Hvor mange medlemmer hadde Hw.no iløpet av 55minutter ved oppstart? Om du tenker på diskusjon.no kunne det nesten vært bedre å spurt hvor mange som hadde hørt om internett her inne da det startet Ikke fullt så ille selvfølgelig, men forholdene gjør at det ikke kan samenlignes uansett. Ingen bombe at svært mange brukere melder seg inn med en gang, så får vi bare håpe en jevn strøm nye medlemer følger etter. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Med 428 medlemmer og 1590 poster i løpet av de få timene det har vært oppe, har jo forumet fått en real pangstart! Så får man se hvordan det forløper når "gratulerer med ny side" trådene har dødd ut. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Inkompetente folk som driver dette forumnettverket som kun tenker proft og ikke på brukernes beste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spent på hva du mener ang forum-nettverket...? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En tanke som dukket opp hos meg (det er helt sikkert ett punkt jeg burde fått med meg...) Men, det er slik at Gamer.no eide 50% av seg selv, og så eide EDDA 50%. ? Når gamer når flytter/reiser videre, så må vel det bety at EDDA fremdeles eier 50%? For verdien av selskapet lå vel i domenet? Har også lurt litt på dette. Men å si at verdien av selskapet ligger i domenet? Jeg vil nå si at en bråte forumbrukere også er en stor verdi. For ikke å snakke om artikkelarkivet... Det skal de begge ha tilgang til. Domenet var visst eid av TST personlig hvis jeg forstod det riktig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Remember, remember. The 2 february. Nå hadde vel ikke Gamer.no som intensjoner å sprenge Edda og TST har (håper jeg da) ikke kledd på seg en Guy Fawkes maske, enda. Og jeg håper for Guds skyld at det ikke nå finnes et tråd med eksplosiver med destinasjon Edda HQ. Hm, nevermind. E1: Originalen “Remember, remember the fifth of November, The gunpowder, treason and plot, I know of no reason Why the gunpowder treason Should ever be forgot.” Endret 3. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er bra du bidrar til det motsatte da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da var forumet oppe ja. Strålende! Da takker jeg for meg her på Diskusjon.no. Lykke til videre. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En tanke som dukket opp hos meg (det er helt sikkert ett punkt jeg burde fått med meg...) Men, det er slik at Gamer.no eide 50% av seg selv, og så eide EDDA 50%. ? Når gamer når flytter/reiser videre, så må vel det bety at EDDA fremdeles eier 50%? For verdien av selskapet lå vel i domenet? Har også lurt litt på dette. Men å si at verdien av selskapet ligger i domenet? Jeg vil nå si at en bråte forumbrukere også er en stor verdi. For ikke å snakke om artikkelarkivet... Det skal de begge ha tilgang til. Domenet var visst eid av TST personlig hvis jeg forstod det riktig. Slike forhold er regulert av en aksjonæravtale mellom partene. Hvem som står oppført av doement behøver ikke nødvendigvis å bety noe, hvis avtalen mellom partene regulerer dette. Det som er kjent er: * Gamer.no fortsetter som før på samme domene, Edda oppretter nytt. * Gamer.no må lage eget forum, mens Edda beholder det slik som det er i dag. * Artikkelene deles. * Gamer må skaffe egen økonomi avdeling, lokale, IT Infrastruktur Et domenenavn er et viktig del av av et merkevarenavn. Men verdien ligger i mange forhold som * Leserene (som danner grunnlag for annonse salg) * Bokført egenkapital i balansen * Historisk kontant strøm * De ansatte med flere forhold. Det som synes være rart er at ingen har tenkt på at Gamer må kjøpe ut Edda for sin andel. Hvis Gamer mente at sin andel var verdt vanvittig mye, må det bety at Eddas del var verdt like mye.... (Jeg kjenner ikke disse detaljene, men spekulerer: Lurer på hvordan Gamer.no skal skaffe kapital til å kjøpe ut Edda.) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 @frodeste: Meget godt poeng. Dersom gamer.no nå skal kjøpe ut Edda, hvem av partene sin verdivurdering legger man til grunn på dette? Det var jo ganske tydelig at TST hadde sin formening om hva 50% av gamer.no er verdt. Vil han da mene det samme når det er han som skal betale dette beløpet istedet for å motta det.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) 175 members allerede, ser ut som Edda Edda på leggen når de gjorde det de gjorde 175 members mot 165387 members på Diskusjon.no Og hvor mange av de tror du er aktive? .. og hvor mange av de ble opprettet første timen.. for ikke å snakke om snart doblet på 20 minutter (314 and counting..) Det var en fleip folkens..jøss! Herlig med engasjement da Notis til meg selv: Teskt etterfulgt av smiley blir IKKE tolket som en fleip av enkelte på forum og caution must be advised. Endret 3. februar 2009 av Goliath Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til Tek.no`s nye spillside;) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da var vi flott igang på Forumet til Gamer.no og siden er også oppe og går. For min del blir all spill diskusjon flyttet over dit. Skal ikke røre i Diskusjon sitt spill forum. Og det er heldigvis ingenting Edda Media kan gjøre med det. Whos got the power now? Aktiviteten min her på forumet vil nok også gå noe ned, desverre, men thats life. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan ikke dere drama-queens bare stikke og bli ferdig med det, istedet for å annonsere det i det vide og det breie først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg