Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no har gjennom 8 år opparbeidet seg et omdømme som seriøse anmeldere med gode velskrevene artikler og mange interesange refleksjoner. Det er ikke uten grunn at de er norges beste spillsted.

Tror ikke Gamer.no eller TST har noe å frykte, får de bare opp sidene sine tror jeg mange vil strømme til dem. Bare teit av Edda å forsøke å "motarbeide" dem ved å fjerne PM mulighetene for TST og resten av gjengen. Om de forsøker å forhindre en masseflukt fra diskusjon.no har de klart det rake motsatte med tullet sitt.

Lenke til kommentar
Denne "boikotten" minner mye om hykleri, det er svært få som kommer til å sporenstreks og totalt slutte å frekventere forumet, i likhet med at folk fremdeles kjøper spill fra Steam trass "boikotten" mot $1=1€.

Eg kommer ikke til å slutte å bruke delene av forumet som ikke er spill forumet. Jeg kommer derimot til å slutte å bruke sidene i tek nettverket. Hvis det nå viser seg at det er Edda Media og ikke Diskusjon.no som har sørget for hindringen av TST sin PM funksjon, så skal jeg ikke la diskusjon.no lide for det, det fortjener ikke Dotten og co. Viser det seg derimot at dette er en avgjørelse som det er Diskusjon.no som har gjort, blir det nok Bye bye. Men tror ganske sikkert at det er Edda Media som har ordnet det, og dermed gravet seg selv lenger ned i grava, iallefall når det gjelder omdømme.

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
er det egentlig mulig å slette kontoen sin fra diskusjon.no? hadde vært morsomt å sett hvor mange som forsvant.

Nei, tenk hvor mange tråder som hadde blitt ødelagt av det, du ;)

EDIT: Litt sen..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Denne "boikotten" minner mye om hykleri, det er svært få som kommer til å sporenstreks og totalt slutte å frekventere forumet, i likhet med at folk fremdeles kjøper spill fra Steam trass "boikotten" mot $1=1€.

Da er det jo flott for Edda Media og Valve at de har trofaste, ulønnede tjenere som deg, som bruker fritiden sin på å henge ut "hyklere" og andre elementer som kan true deres profitt.

Lenke til kommentar

Forstår frustrasjonen til flere av brukerene her, men jeg håper ikke dere gjør alvor av å boikotte forumet av den grunn. Forumet for meg handler om innholdet, som dere brukere står for. Det er trist om forumet slik jeg kjenner det skal bli ødelagt på grunn av slike ting.

Det er liksom blitt "vårt forum", og jeg synes det er trasig om vi skal ende opp med dårligere innhold og færre brukere på grunn av dette. Jeg er helt for at folk kan vise sin avsky mot avgjørelser og slikt, men ved å boikotte forumet gjør dere jo egentlig dere selv og andre forumbrukere en bjørnetjeneste.

Det er tross alt alle dere som gjør dette forumet til Norges beste. Boikottes forumet av en andel av brukerene er det ingen som vinner på det. Gamers nye forum blir ikke Norges beste (for det vil ikke spenne over et like stort spekter, med like stor brukermasse som bidrar), og diskusjon.no mister kvalitet og innhold ved at brukere ikke lenger ønsker å bidra.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å støtte begge forum, og orker ikke bry meg for mye hva som skjer i kulissene nå om dagen.

Det er brukerene som er forumet her, og hvem som eier det har jeg aldri tenkt over før denne saken kom opp i lyset, og har egentlig null å si for hvordan jeg ser på forumet.

Jeg håper (og tror) at de fleste vil klare å bruke begge to, uten å boikotte for en liten episode nå.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Forstår frustrasjonen til flere av brukerene her, men jeg håper ikke dere gjør alvor av å boikotte forumet av den grunn. Forumet for meg handler om innholdet, som dere brukere står for. Det er trist om forumet slik jeg kjenner det skal bli ødelagt på grunn av slike ting.

Forumet er desverre som et slott som er bygget på ustø grunn. Når det tydelig demonstreres hvordan ting kan forandres ved hjelp av et knips fra hvitsnippene oppover i systemet, mister vi liksom illusjonen av "forumet slik vi kjenner det". Det har vært en løgn, og nå ser vi sannheten. Ihvertfall føler jeg det sånn. Jeg føler ikke at min bruker på noen måte er beskyttet her, og jeg tror heller ikke jeg har grunn til det.

Det er liksom blitt "vårt forum", og jeg synes det er trasig om vi skal ende opp med dårligere innhold og færre brukere på grunn av dette.

Desverre, det som så altfor tydelig har kommet for en dag er at dette er aldeles ikke "vårt forum". Edda Media tror visst at de på en måte "eier" verdien som skapes her på forumet, men det er nok en ting de har glemt å ta med i sine excel-ark, nemlig følelsene til brukerne. Og man kan jo lure på hvilke verdier de sitter igjen med når mange av de mest entusiastiske brukerne forsvinner.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...