Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forstå at det blir mange følelser her for mange brukere. Det ble/er det for meg og.

Spennende å se snøball-effekten. En bruker sier at "Så dersom Edda tenker at Gamer.no stjeler brukere" blir til "Og Edda mener Gamer.no stjeler brukere" fascinerende.

 

Veldig mange gode innlegg her som har hjulpet meg å sette ting i perspektiv. Takk for sindige hoder!

Lenke til kommentar
Uansett er vel dette en sak mellom Tek og TST?

Både og. Edda har i stor grad selv gjort at dette går negativt utover brukerne. Hvem som originalt hadde skylden (om den ene eller andre var verre, eller om det foregikk ryddig) får så være, det er hendelsene i ettertid som virkelig får meg til å reagere. Nye Gamer beklaget situasjonen overfor brukerne (riktignok etter oppfordring fra Dotten - men de fulgte oppfordringen, noe Edda ikke har gjort), Gamer ville samarbeide med brukerne for å utforme det nye communityet, og ville tilrettelegge for at man fikk beholde de samme brukernavnene som man hadde fra før. Edda setter kjepper i hjulene for dette, og det fremstiller dem i et enormt negativt lys - og det går til syvende og sist utover nettopp brukerne.

Lenke til kommentar

Med mindre ansvarlig redaktør har noe imot det så ser jeg ingenting i veien med at Diskusjon.no kan være behjelpelig med å gjøre denne skilsmissen så lite smertefull som mulig. Også når det kommer til denne saken rundt brukernavn. Det behøves ikke gjøres vanskeligere for brukerne våre enn det allerede er. Dette undersøkes i skrivende stund og vi kommer tilbake med mer så fort det lar seg gjøre :)

 

(men ren reklamering er ikke aktuelt, der kan vi ikke forskjellsbehandle).

Lenke til kommentar
(men ren reklamering er ikke aktuelt, der kan vi ikke forskjellsbehandle).
Det har jeg forståelse for. Men i mine øyne har ikke dette blitt bedrevet. Med mindre det er slettet noen poster jeg ikek har fått med meg.

Om ikke forskjellsbehandling skal forekomme så er det best å åpne muligheten for PM hos TST snarest. Netshop har jo et par brukere her som får lov til å bruke PM. ;)

Lenke til kommentar
Med mindre ansvarlig redaktør har noe imot det så ser jeg ingenting i veien med at Diskusjon.no kan være behjelpelig med å gjøre denne skilsmissen så lite smertefull som mulig. Også når det kommer til denne saken rundt brukernavn. Det behøves ikke gjøres vanskeligere for brukerne våre enn det allerede er. Dette undersøkes i skrivende stund og vi kommer tilbake med mer så fort det lar seg gjøre :)

 

(men ren reklamering er ikke aktuelt, der kan vi ikke forskjellsbehandle).

 

Takk skal du ha. Ihvertfall en med makt her som forstår hvor idiotisk dette er. Heldigvis er du mer enn bare en vanlig mod også ;)

 

All hail Dotten!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
-snip-

(men ren reklamering er ikke aktuelt, der kan vi ikke forskjellsbehandle).

Så lenge dere selv definerer hva som til enhver tid skal anses som 'reklame' så legger dere dessverre opp til forskjellsbehandling. Det er KUN dere (les: representanter for Diskusjon.no/Edda) som har klart å putte Gamer.no's PM-sending i båsen 'reklame', noe som er helt uforståelig for alle andre.

Peppep's innlegg påpeker en rekke konkrete 'feil og mangler' ved argumentasjonen som begrunner forumets handlinger, men de blir etter hva jeg opplever totalt neglisjert av representantene som har involvert seg i denne diskusjonen. Jeg har vært medlem i Diskusjon.no i mange år og aldri tidligere opplevd en slik ubehøvlet fremtreden. Heldigvis.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...