L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det beste ville vært om Diskusjon.no gikk for seg selv, og lot alle sider koble seg til der, uavhengig av hvem som eier hva. Ikke ALLE sider som helst. Jeg får fremdels spasmer av å gå inn på fotballkortbytte-forumet som kom fra speaker.no. Men ellers er jeg enig. Diskusjon.no ut av Edda nå! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil spill-delen bli fjernet fra forumet ? Håper virkelig IKKE spill delen her på Diskusjon.no forsvinner, er redd jeg bryter sammen av sorg om det skulle skje. Når vil forresten den nye siden dedikert til spill dukke opp? Er vel bare å vente på at HW.no forsvinner nå... Spillforumet vil bestå og hvordan det ser ut avgjøres av brukeradferden. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Et stort tap for nettverket. Håper et alternativ kommer opp så fort som mulig. Et STOOOOOORT tap! Virker som om noen jobber aktivt for å kjøre Diskusjon.no rett ned i grøfta. Blir vel stor splittelse av medlemmene her tenker jeg. Nok en gang, faen! Endret 29. januar 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
rbr Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) dette likte jeg ikke nei. leste jeg riktig?? Endret 29. januar 2009 av rbr Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå føler jeg at hele "tek" burde legges ned. Kulturo forsvant og nå forsvinner gamer. Og hardware gjør ikke annet enn å test strømforskyninger. Eneste jeg egentlig bruker nå er diskusjon.no. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Diskusjon.no er ikke akkurat gratis det heller. Såvidt jeg husker er det tre ansatte til å drive forumet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 ... Blir vel stor splittelse av medlemmene her tenker jeg. Nok en gang, faen! Nøyaktig det jeg frykter! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Diskusjon.no er ikke akkurat gratis det heller. Såvidt jeg husker er det tre ansatte til å drive forumet. Samt mye dugnad fra brukere og moderatorer. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det som er koselig med diskusjon.no er jo at masse forskjellige medlemmer med forskjellige interesser blir knyttet sammen via alle disse forskjellige sidene. Nå blir vel alle splittet. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det beste ville vært om Diskusjon.no gikk for seg selv, og lot alle sider koble seg til der, uavhengig av hvem som eier hva. Ikke ALLE sider som helst. Jeg får fremdels spasmer av å gå inn på fotballkortbytte-forumet som kom fra speaker.no. Men ellers er jeg enig. Diskusjon.no ut av Edda nå! Nei selvfølgelig. Dikusjon.no burde da være et demokrati, der vi brukere er med på å bestemme hvilke sider som skal være med. Og Diskusjon.no får penger fra staten for å drives. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Et tips: I stedet for å opprette et helt nytt forum kan man innlede et samarbeid med f.eks. Games.no eller Spillegal.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå føler jeg at hele "tek" burde legges ned.Kulturo forsvant og nå forsvinner gamer. Og hardware gjør ikke annet enn å test strømforskyninger. Eneste jeg egentlig bruker nå er diskusjon.no. Som så mange andre: I blame Edda! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dotten: Bra at spillforumet består, men fortsatt tragiske saker... heanwii: Jepp. Hadde alle bestemt seg for å bli her hadde det vel ikke vært noe problem. Er bare redd mange flytter over. Er redd spillforum her vil dø sakte ut, samtidig som det nye Gamer forumet sikkert aldri blir veldig aktivt. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ahh! Så ikke denne kom.. Håper det går bra videre Endret 29. januar 2009 av Undesired Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Og så videre.. Haehaehaehe! Er en grunn til at det er en ): smiley der. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Diskusjon.no er ikke akkurat gratis det heller. Såvidt jeg husker er det tre ansatte til å drive forumet. Akkurat det med at ansatte krever lønn gjør at jeg lurer litt på om Gamer.no vil overleve i nytt format. Om det skal fortsette og være en "gratis" side skal det ganske mye reklame inntekter til for og være på pluss siden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det offentlige tall på hvordan akam, hw og amobil står i forhold til hverandre mtp. lesere? -- 5 sider og ikke en eneste gal gamer som har foreslått boikott av Edda :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg