TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette er leit og trist. Mange som setter pris på "http://www.gamer.no", blant annet meg. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Alle sidene fra gamle "HW-nettverket" kjøper seg ut og danner et nytt nettverk/forum, så kan Tek.no sitte der med sine egne sider! Genialt. Hvordan skal de "kjøpe seg ut". De er 100% Edda, ergo ville det blitt Edda som kjøper ut hw.no av seg selv... Derimot kunne noen andre prøve å kjøpe hw.no-nettverket fra Edda, men det tviler jeg på at skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så det var bare Gamer som hadde delt eierskap? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så det var bare Gamer som hadde delt eierskap? Av informasjon som har kommet ut etter denne saken ble kjent fra lederne var de det ja . Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men jeg er litt overrasket over alle som sier at de vil være på siden som bryr seg om brukerne og ikke penger, hvordan har dere planer om at det skal gå rundt hvis de ikke får nok klikk på reklamer og dermed penger o.s.v? Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men jeg er litt overrasket over alle som sier at de vil være på siden som bryr seg om brukerne og ikke penger, hvordan har dere planer om at det skal gå rundt hvis de ikke får nok klikk på reklamer og dermed penger o.s.v? Godt spørsmål. På kort sikt kan man få til mye på dugnadsånd, men over tid bør man tjene penger også Det er krevende i dagens marked. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kommer denne spillseksjonen av Diskusjon.no til å forsvinne? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Kommer denne spillseksjonen av Diskusjon.no til å forsvinne? Nei. Mer info her: Hva som skjer med spillforumet etter Gamer-Tek skillsmissen. Endret 1. februar 2009 av b-real fucked link Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som bryr seg om gamer.no sin nye side etter kilzone 2 anmeldelsen xD Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som bryr seg om gamer.no sin nye side etter kilzone 2 anmeldelsen xDDu får kose deg i din egen lille verden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som bryr seg om gamer.no sin nye side etter kilzone 2 anmeldelsen xD Jeg DRITER i hvordan den annmeldelsen var og hvor bra/dårlig spillet egentlig er. Er Killzone bra så er det bra samme hvor dårlig kritikken fra en spillside er. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen som bryr seg om gamer.no sin nye side etter kilzone 2 anmeldelsen xD Jeg DRITER i hvordan den annmeldelsen var og hvor bra/dårlig spillet egentlig er. Er Killzone bra så er det bra samme hvor dårlig kritikken fra en spillside er. Eller kanskje det rett og slett ikke er så fett som "alle" skal ha det til. Kanskje gamer.no har truffet spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 La oss ikke dra Killzone 2-omtale-krangelen over i denne diskusjonen også. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://nyegamer.wordpress.com/ Siste nyhet. Dette er lavmål fra Edda-media. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, dette var tragisk. Det bryter overhodet ikke med noen regler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis de nå blir konkurrenter så kan det vel være et naturlig valg? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://nyegamer.wordpress.com/ Siste nyhet. Dette er lavmål fra Edda-media. I second that! Jeg skjønner ikke at de tør. For en måte å miste ansikt på. Noen som fortsatt tviler på at Edda er bad-guys her? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Latterlig. Go go Gamer.no Lenke til kommentar
worthy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gud EDDA er svake. De vet at de vil miste brukere og nå prøver de å forhindre det med latterlig blokkering. Får se hvor hardt dems nye satsing vil suge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg