Szmekken Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å fremstå som lite konstruktiv, men seriøst - Edda? Herregud. Det må være litt av noen kommersielle interesser denne gruppen har, når de presterer å kalle seg for noe som høres ut som en kjønnssykdom fra steinalderen ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg blir og å lage meg en bruker på den nye siden når den kommer opp. Men blir nok værende her samtidig som jeg blir der. For begge forumene er og vil bli av høy kvalitet. Samtidig må jeg si at det er temmelig idotisk og forlate denne siden, det er rett og slett bare teit. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har fulgt med gamer.no siden de første anmeldelsene, og siden 2001 har det bare vært DEN internettsiden jeg nesten utelukkende besøkt HVER GANG jeg har vært på nett. Fattern har søren med betalt store mengder ISDN-tellerskritt fordi jeg har hengt så mye på gamer.no-sidene og de dedikerte gamer.no-forumene - den gang jeg var 13 og fant nettstedet. Det blir ikke et spørsmål en gang om hvem jeg skal fortsette å besøke så ofte jeg laster inn firefox - IGN, gamespot, blader (jeg sluttet å kjøpe incite pc games da jeg skjønte hvor mye bedre kvalitet gamer.no hadde) kommer i andre rekke. Dere har flere ganger vært faretruende nære å få meg til å gi opp musiker-karriæren for å satse på spillkultur. Det skal også være nevnt at hardware.no ble nytt i små mengder, men jeg har aldri kicket på denne Tek-greia. Jeg blir å finne hos nye gamer fra nå av. Det var trist at min mest brukte bookmark forsvant, men dette regner jeg med er midlertidig. Takk til Gamer.no for FANTASTISK innhold over 8 år! Hilsen Kjetil J Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men det finnes jo norske spillsider som gir enkle videoanmeldelser... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å fremstå som lite konstruktiv, men seriøst - Edda? Herregud. Det må være litt av noen kommersielle interesser denne gruppen har, når de presterer å kalle seg for noe som høres ut som en kjønnssykdom fra steinalderen ... Kulturhistorisk sett er Edda et av de mest markante ordene man kan oppdrive. Jeg tviler på at det er mange som forbinder det med hva du beskriver, selv om kanskje noen får litt kjedelige flashbacks til norskhistorien fra ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skjønner jo at folk er frustrert over dette, det er jeg selv. Er gamer.no som fikk meg hit, og jeg blir derfor og registrere meg på det nye forumet når det kommer. Men jeg skal jo si meg enig med at det burde være et eget domenenavn og ikke www.tek.no/blablabla eller noe sånt. Dette er veldig kjipt, men vi gjør vell egentlig ikke saken bedre ved og boikotte diskusjon totalt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg håper at Gamer vil komme opp med et midlertidlig forum, hvor vi brukere kan være med å diskutere hvordan forumet skal bygges opp, og bli enige om stickier som skal lages med en gang, og de som ikke skal lages. Hvis vi og Gamer får gode og fine tanker så fort som mulig, kan dette bli jævlig bra! Jeg har mottat en PM fra MIndTooth som foreslo noe av det samme, at vi brukere nå i startfasen slår oss sammen for å hjelpe Gamer.no på vei og for å skape et bedre utgangspunkt for et forum å starte i. Ang disse trådene jeg allerede har skrevet litt på så er det en del tråder som allerede eksisterer her på diskusjon.no som jeg selv har vært med på å skrive som jeg har tatt en ny titt på. Spesielt da tråder ang Gears of War, mitt lille hjertebarn, emn også andre tråder om spill Jeg sier ikke at jeg skal poste alt om alt, men jeg vil tro det er bedre å være litt på forkant av forumåpningen enn å ta alt på sparket litt sånn halvveis når det endelig åpner. Hvordan vi brukere skal få til alt dette blir jo noe helt annet, da Gamer.no er de som til syvende og sist må ta avgjørelsen på hvor mye de vil la brukerne tilpasse. Men alt i alt ser jeg ikke at denne forandringen kan bli så forferdelig for noen av partene som enkelte her inne spår. Begge parter har jo tross alt valgt dette fordi de mener det er bedre enn alternativet, og de kan da umulig ha tatt helt feil. Ser frem til det. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å fremstå som lite konstruktiv, men seriøst - Edda? Herregud. Det må være litt av noen kommersielle interesser denne gruppen har, når de presterer å kalle seg for noe som høres ut som en kjønnssykdom fra steinalderen ... Edda er et av de viktigste ordene i norsk historie. Du fremstår ikke bare som lite konstruktiv, men også som en som enten ikke har nådd opp til ungdomsskolealder enda, eller sov meget godt gjennom skoleårene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å fremstå som lite konstruktiv, men seriøst - Edda? Herregud. Det må være litt av noen kommersielle interesser denne gruppen har, når de presterer å kalle seg for noe som høres ut som en kjønnssykdom fra steinalderen ... Selveid. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skulle ønsket jeg kunne forstå hvorfor konflikten oppstod. Men hvis dette var eneste alternativet så er det godt nok for meg. Er sikker på at dette er til det beste. Skal besøke nye Gamer.no minst like mye som den gamle. Men kjipt forumet og prisguiden blir splittet. Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gamer... når dere lager nye siden... LAG ET BEDRE BILDESYSTEM!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette var jo trist, kommer nok til å besøke gamer.no jevnlig når de starter for seg selv. Men tviler på at jeg blir å se på forumet, da jeg liker å holde meg et sted. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke for å fremstå som lite konstruktiv, men seriøst - Edda? Herregud. Det må være litt av noen kommersielle interesser denne gruppen har, når de presterer å kalle seg for noe som høres ut som en kjønnssykdom fra steinalderen ... Kulturhistorisk sett er Edda et av de mest markante ordene man kan oppdrive. Jeg tviler på at det er mange som forbinder det med hva du beskriver, selv om kanskje noen får litt kjedelige flashbacks til norskhistorien fra ungdomsskolen. Her gjør man et ærlig forsøk på å stille syndebukken i et dårlig lys, og så kommer du og skalperer ned hele greia med nestekjærlig voksenopplæring. Særdeles uhøflig ... Men fra spøk til revolver. Jeg tror ikke dette blir så ille når alt kommer til alt. Ny dag, nye muligheter. Eneste krav jeg stiller er som sagt at forumstrukturen blir mer eller mindre lik det den er i dag. Slik den fremstår nå ser jeg ikke noe umiddelbart rom for forbedring. Dere som sitter med hendene på spakene – Vil det i samme grad satses på innhold når det gjelder forumet, eller vil dette nedprioriteres? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt spam ble sletttet, en post forsavnt. MVH KVTL Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ble skuffet over at det ikke er en artikkel på Wikipedia om konflikten/krisen. Jeg begynte, men fant ut at jeg virkelig ikke kan å lage Wikipedia-artikler. Tips til tittel: Edda Media-Gamer.no-konlikten 2009 Masse kilder og henvisninger osv, hadde vært kult Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Ble skuffet over at det ikke er en artikkel på Wikipedia om konflikten/krisen. Jeg begynte, men fant ut at jeg virkelig ikke kan å lage Wikipedia-artikler. Tips til tittel: Edda Media-Gamer.no-konlikten 2009 Masse kilder og henvisninger osv, hadde vært kult Kunne jo like godt laget den på forumets egen wiki. (eventuelt på begge) Tror dessverre det er få som vil klare å holde seg objektive ved skriving av en sånn artikkel, aller minst de som var/er aktive brukere og som har brukt hundrevis av timer på å bidra med innhold og diskutere artikler skrevet på gamer.no. Endret 31. januar 2009 av hernil Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, gjør plx. Lag en stor artikkel, hadde vært dritkult. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvorfor er ALT av spill avdelingen flyttet? Trodde at "diskuter artikkelen" ville være den enaste delen som ble berørt når Gamer.no forlater. Skal diskusjon.no ikke ha spill forum lenger? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Alt annet er da som før? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Til dere som har diskutert "flytting" av stickies/forumsposter til andre steder: synd at ingen kan copy/paste fra dette forumet til et annet da Edda Media "eier" det som blir skrevet her Endret 31. januar 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg