LucarioX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Burde få et eget domene ja. Mye bedre det enn at det blir hetene www.tek.no/etellerannettull Nok en gang enig med det Bear^ skriver forresten, er tullete å begynne å trolle og true med å forlate forumet her fordi vi er uenige i en avgjørelse Edda og Gamer.no har gjort. Hvorfor ikke gjøre det beste ut av det og bidra på begge sidene? Ingenting er vel bedre enn to forumer med høy kvalitet? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om den nye spill siden skal gå under tek.no/navn/ blir det total boikott fra min side. Sidene i Hardware-nettverket skal gå under egne domener av tradisjon før jeg ser på de. Innspill notert! Dette er definitivt ikke avgjort enda, les mer i denne tråden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ny spillside under utvikling - tek.no edit: hehe litt vel sen. Endret 30. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 synd trist leit gamer er mye av grunnen til at jeg henger på diskusjon.no Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da var det vel bare å takke for seg, og for all støtten vi har fått. Vi kommer sterkere tilbake Hadjø, godtfolk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke adjø Vi blir jo med! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ikke alle blir med! Jeg kommer garantert til å lage meg en brukerprofil hos nye gamer.no, men vil nok holde meg mest til diskusjon.no. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Om Gamer.no blir Eurogamer.no vil jeg nok holde meg mest her. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei men hva faen er dette for noe? GAMER.NO! Bunnsolid! Var jo daglig innom den jo :\ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Prøvde å sende en PM til en viss person som har en viss mengde innflytelse på Gamer.no, men det gikk selvfølgelig ad undas som jeg egentlig trodde. Brukerens PM Innboks var selvsagt full for lenge siden Men om jeg er heldig finnes det kanskje en sjel eller to her inne som likevel kunne svart meg delvis eller kanskje vært med å spekulere litt. Du er sikkert overøst av PM allerede, men det er en ting jeg lurer litt på. Til tross for Gamer.no sitt upåklagelige skriftlige innhold er det enkelte ganger jeg finner meg selv tenkende på hvorfor Gamer.no ikke har en videotjeneste. Tenker da spesielt på videoanmeldelser av spill. Ser jo nå at Tek.no virkelig setter i gang med å få opp en ny side, og det vil utifra deres artikkel inkludere nye videotjenester og videoanmeldelser. Jeg så alltid for meg Gamer.no med en slik videotjeneste og lurer på om dette er noe dere vil kunne vurdere i fremtiden når den nye siden er litt mer på plass? Er det også noe du/dere kan si om hvordan den nye siden og forumet vil være bygd opp? Mest fordi det er en hel haug av informasjon som mange av oss brukere gjerne vil se på Gamer.no også, som vi har skrevet på Diskusjon.no. Kan du si noe om mulighetene for at brukere får være med på å tilpasse forumet i startperioden? Vet at både du og dere har det travelt for tiden, så jeg skal ikke spørre noe mer. Lykke til Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå har ikke jeg lest alle 40 sidene i tråden, men synes det er spesielt synd at det ikke er forklart hvorfor dette har skjedd. Spesielt siden det kom så brått på som det gjorde. Jeg tror det hadde, om ikke roet mange, så hvertfall besvart mange spørsmål om man fikk litt informasjon om hva som faktisk har skjedd, og hvorfor Gamer.no har valgt å gå ut av Edda Media.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg vet at Gamer tenker på muligheten med videoanmeldelser, spurte de nemlig om dette for et par år siden, da det virkelig ble stort, skal gi deg link straks. Link til tråd. Endret 30. januar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 La meg bare få komme med en bønn om at forumstrukturen forblir den samme i det nye Gamer.no! Det er helt vesentlig for at jeg skal gidde å dedikere noe tid til et evetuelt nytt forum. Det finnes så mange gode internasjonale forum der ute at det er snevet av nasjonalfølelse som har holdt meg her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå har ikke jeg lest alle 40 sidene i tråden, men synes det er spesielt synd at det ikke er forklart hvorfor dette har skjedd. Spesielt siden det kom så brått på som det gjorde. Jeg tror det hadde, om ikke roet mange, så hvertfall besvart mange spørsmål om man fikk litt informasjon om hva som faktisk har skjedd, og hvorfor Gamer.no har valgt å gå ut av Edda Media.. Edda Media ville kjøpe opp de resterende 50% av Gamer.no, som forøvrig er eid av TST. Utifra det vi har fått vite ble partene uenige om prisen og dette resulterte i en splittelse. Jeg vet at Gamer tenker på muligheten med videoanmeldelser, spurte de nemlig om dette for et par år siden, da det virkelig ble stort, skal gi deg link straks. Link til tråd. Spørsmålet er jo da om de er noe bedre stilt til dette nå enn det de var for tre år siden. Slik jeg ser det så virker det lite trolig at det med det første vil dukke opp noen videoanmeldelser mtp dagens situasjon. Men nå som siden må rekonstrueres er kanskje tiden samtidig inne for å implementere noe som dette, både fordi det da kan implementeres fra bunn, og for å gi Gamer.no et lite overtak i det norske spillmarkedet. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sett fra en brukers ståsted, så må ledergruppen i Edda Media være en samling med idioter som klarer å frastøte seg gamer.no! Helt utrolig. Gamer.no er grunnen til at jeg begynte å poste på dette forumet. Sjakktrekk dette! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sett fra en brukers ståsted, så må ledergruppen i Edda Media være en samling med idioter som klarer å frastøte seg gamer.no! Helt utrolig. Gamer.no er grunnen til at jeg begynte å poste på dette forumet. Sjakktrekk dette! Etter 40 sider har vi fremdeles poster som dette. Les tråden du og saken bedre. Dette er en avgjørelse gjort av begge parter. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sett fra en brukers ståsted, så må ledergruppen i Edda Media være en samling med idioter som klarer å frastøte seg gamer.no! Helt utrolig. Gamer.no er grunnen til at jeg begynte å poste på dette forumet. Sjakktrekk dette! Som jeg har forstått det, så var gamer.no like mye med på avgjørelsen som Edda. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sett fra en brukers ståsted, så må ledergruppen i Edda Media være en samling med idioter som klarer å frastøte seg gamer.no! Helt utrolig. Gamer.no er grunnen til at jeg begynte å poste på dette forumet. Sjakktrekk dette! Etter 40 sider har vi fremdeles poster som dette. Les tråden du og saken bedre. Dette er en avgjørelse gjort av begge parter. Jo, men om jeg har oppfattet det rett, så begynte det hele med et skambud fra Edda Media sin side? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sett fra en brukers ståsted, så må ledergruppen i Edda Media være en samling med idioter som klarer å frastøte seg gamer.no! Helt utrolig. Gamer.no er grunnen til at jeg begynte å poste på dette forumet. Sjakktrekk dette! Etter 40 sider har vi fremdeles poster som dette. Les tråden du og saken bedre. Dette er en avgjørelse gjort av begge parter. Jo, men om jeg har oppfattet det rett, så begynte det hele med et skambud fra Edda Media sin side? Og du vet hva verdien til Gamer.no er? Edda er fri til å by det de mener det er verdt, og Gamer.no er fri til å avslå eller godta dette. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men nå som siden må rekonstrueres er kanskje tiden samtidig inne for å implementere noe som dette, både fordi det da kan implementeres fra bunn, og for å gi Gamer.no et lite overtak i det norske spillmarkedet. Enig, Gamer ville hevet seg høyt over andre norske spillsider hvis de kunne gjennomført noe slikt. Men som du sier, de har nok mer enn nok å tenke på akkurat nå, mtp. at de må starte på scratch hvis de skal følge dagens "standard" på design osv. Uansett, jeg håper og vet at mange av folka som har vært her en god stund, inkl. deg Lakus følger med Gamer.no, og vi skal nok få laget et nytt bra forum, leste at du har mange nye tråder i baklomma, og det vil nok komme godt med. Jeg håper at Gamer vil komme opp med et midlertidlig forum, hvor vi brukere kan være med å diskutere hvordan forumet skal bygges opp, og bli enige om stickier som skal lages med en gang, og de som ikke skal lages. Hvis vi og Gamer får gode og fine tanker så fort som mulig, kan dette bli jævlig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg