Gormers Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper det var Edda Media som tviholdt på nynorsk artikler og at vi nå bare ser artikler på bokmål i fremtiden hos gamer.no! Ja dette var et stort problem /sarkastisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes de nynorske artiklene var fine jeg og at de lyste opp litt i alt bokmålskribleriet. Og tro meg; jeg HATET nynorsk på skolen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette syntes jeg virkelig ikke noe om, og etter dette kommer jeg ikke til å støtte diskusjon.no noe mer i det hele tatt. Hva synes du ikke noe om? Hvorfor skal du ikke støtte diskusjon.no? Lager du din egen historie om hva som har skjedd, og så handler deretter? Ingen av oss vet grunnen til bruddet, og ut uken er faktisk i dag (Fredag). Jeg ønsker ikke å støtte et forum hvor eierne tenker mer på penger enn selve brukerne, hva de ønsker osv. jeg liker heller ikke hvordan situasjonen har utviklet seg med nedlegging av nå gamer.no og jeg føler ikke at diskusjon.no i seg sellv går en sikker tid i møte. Jeg ønsker å være medlem på et forum som jeg føler bryr seg mer om brukerene, som har en sikker fremtid, og hvor jeg slipper å måtte tenke på hva som kan skje med nye nedleggelser av sider. Jeg føler at dette forumet har mistet en viktig del av mine interesser, nemlig spill og da er det naturlig for meg å gå videre til nye gamer.no da nettop spill et den store grunnen til at jeg diskuterer på dette forumet. Det er ikke en sikker og permanent avgjørelse , altså jeg kommer ikke til å slute permanent med dette allerede, jeg ønsker først å se an situasjonen med ny gamer.no og videre utviklingen av diskusjon.no. Min post du refererer til var for å si min mening om denne saken, og jeg vil at folk og da Edda Media skal forstå at de ikke kan gjøre alt de vil med dette forumet uten at det får følger. Nei , jeg hjelper eller støtter ikke dette forumet ved å skrive dette, men jeg ønsker heller ikke å være innblandet med slike aktører som Edda. Skjønner ikke hvordan du kan lage så stor sak ut av Edda og dems posisjon jeg da. Hva om det er Gamer.no som rett og slett har lyst til å prøve noe nytt da? Like sannsynlig som alle andre teorier som går. Og et forum er ikke et sted der man legger merke til hvem som sitter på styrerommet, da det tross alt er brukerne selv som lager innholdet. Diskusjon.no har utrolig mange gode og smarte brukere man kan lære og le mye av, noe jeg tror Gamer sitt vil få også. Jeg vil personlig holde meg til begge, og får Tek.no til å fortsette et godt spillforum også er ingenting bedre enn det. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper det var Edda Media som tviholdt på nynorsk artikler og at vi nå bare ser artikler på bokmål i fremtiden hos gamer.no! Det er EN skribent som skriver på nynorsk. Det var ingen som tvang dem til å skrive slik. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det vakre Gamer.no skinnet er tatt bort Jeg merket det. Veldig synd, for det var det eneste skinnet jeg likte Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 den gamle gamer siden er altså her: http://www.tek.no/hvaskaljeghete Suverent, takker.. da kan jeg kose meg med artiklene i kveld alikevel. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper det var Edda Media som tviholdt på nynorsk artikler og at vi nå bare ser artikler på bokmål i fremtiden hos gamer.no! Det er EN skribent som skriver på nynorsk. Det var ingen som tvang dem til å skrive slik. Og han tilhører Gamer.no, så er nok større sjans for nynorsk der enn på Tek.no sine sider Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette syntes jeg virkelig ikke noe om, og etter dette kommer jeg ikke til å støtte diskusjon.no noe mer i det hele tatt. Hva synes du ikke noe om? Hvorfor skal du ikke støtte diskusjon.no? Lager du din egen historie om hva som har skjedd, og så handler deretter? Ingen av oss vet grunnen til bruddet, og ut uken er faktisk i dag (Fredag). Jeg ønsker ikke å støtte et forum hvor eierne tenker mer på penger enn selve brukerne, hva de ønsker osv. jeg liker heller ikke hvordan situasjonen har utviklet seg med nedlegging av nå gamer.no og jeg føler ikke at diskusjon.no i seg sellv går en sikker tid i møte. Jeg ønsker å være medlem på et forum som jeg føler bryr seg mer om brukerene, som har en sikker fremtid, og hvor jeg slipper å måtte tenke på hva som kan skje med nye nedleggelser av sider. Jeg føler at dette forumet har mistet en viktig del av mine interesser, nemlig spill og da er det naturlig for meg å gå videre til nye gamer.no da nettop spill et den store grunnen til at jeg diskuterer på dette forumet. Det er ikke en sikker og permanent avgjørelse , altså jeg kommer ikke til å slute permanent med dette allerede, jeg ønsker først å se an situasjonen med ny gamer.no og videre utviklingen av diskusjon.no. Min post du refererer til var for å si min mening om denne saken, og jeg vil at folk og da Edda Media skal forstå at de ikke kan gjøre alt de vil med dette forumet uten at det får følger. Nei , jeg hjelper eller støtter ikke dette forumet ved å skrive dette, men jeg ønsker heller ikke å være innblandet med slike aktører som Edda. Skjønner ikke hvordan du kan lage så stor sak ut av Edda og dems posisjon jeg da. Hva om det er Gamer.no som rett og slett har lyst til å prøve noe nytt da? Like sannsynlig som alle andre teorier som går. Og et forum er ikke et sted der man legger merke til hvem som sitter på styrerommet, da det tross alt er brukerne selv som lager innholdet. Diskusjon.no har utrolig mange gode og smarte brukere man kan lære og le mye av, noe jeg tror Gamer sitt vil få også. Jeg vil personlig holde meg til begge, og får Tek.no til å fortsette et godt spillforum også er ingenting bedre enn det. Jeg er også helt enig i det du skriver, men jeg mener at det styret gjør, vil og har stor innvirkning på det som skjer med både brukere og forumet. Hvis du hadde tittet litt rundt, ser du at fler og fler brukere nå går over til nye gamer, og det er da en innvirkning styret har gjort? Som sagt i mine tidligere poster, jeg ble medlemm på dette forumet pga. gamer.no og jeg ønsker å følge dem, og jeg tror de kan bygge seg opp fra begynnelsen til å bli en av norges beste spillsider-igjen. For å klare dette trenger de brukere og jeg ønsker å være med å støtte dem, da de var og er grunnen til at jeg skriver i nettop dette forumet. Jeg sier ikke med dette takk for meg, for alltid, men jeg ønsker som sagt å se ann nye gamer og ønsker å se hvordan det blir med dem. Jeg vil jo alltid være en bruker på dette forumet, men det er aktiviteten jeg tenker på når jeg sier at jeg ønsker å gå over til nye gamer. Joda, dette er et flott forum fullt av mange flotte og gode brukere og jeg vil nok alltid lese litt om hva Mokko gjør med lærerene og hva slags annmerkning han da får. Jeg vil nok alltid lese om hvor mye Toman85 gleder/og fryder seg over Killzone 2. Jeg vil nok alltid lese på xbox forumet og se ergelsen over at de mistet Lokus. Jeg vil nok alltid ha et øye med og kanskje, kanskje kommer jeg til å oppretholde min bruk av dette forumet. Men akkurat nå ønsker jeg å se an nye gamer, og som du sier: Ingen ting er bedre en to gode spillforum. Men samtidig. Jeg gleder meg til å se ann hva/hvordan nye gamer blir, og nei, man kan ikke prate om gode filmer, lfc vs. Man.Utd, snakken om hva politiet gjør i oslo om dagen, men når det er spill jeg er intressert i, ønsker jeg å følge interessen min, men det er dermed ikke sagt at jeg kommer til å ende opp i nye gamer for alltid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Leste akkurat Killzone 2 annmeldelsen og jeg er sterkt forundret. Hvorfor setter man en som sterkt virker å være en tilhenger av en eller annen boks til å skrive annmeldelser om spill på en annen boks? Jeg ble småkvalm etter kun et avsnitt men kjempet meg gjennom annmeldelsen avsnitt for avsnitt og håpet personen skulle riste dette fanpreget av seg. Jeg ble til slutt veldig usikker på om jeg egentlig leste en annmeldelse for Killzone 2 eller om jeg leste reklame for div. 360 spill. Jeg har 15 360 spill og 20 PS3 spill og er ikke fan av noen men dette var en direkte elendig annmeldelse! Dette har jeg også opplevd før på gamer.no og er IKKE en bit jeg vil savne! Endret 30. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg vil nok alltid lese om hvor mye Toman85 gleder/og fryder seg over Killzone 2. Jeg vil nok alltid lese på xbox forumet og se ergelsen over at de mistet Lakus. Funfact #1: Du nevnte meg og nå elsker jeg deg! Funfact #2: Selv om Toman er PS3'ing og jeg er Xboxing kommer vi veldig godt overens. Ellers er jeg helt enig med det du skriver da jeg selv vil mer eller mindre blir borte fra dette forumet, og heller skrive hos Gamer.no. Jeg har de samme utgangspunktene som deg ved at jeg registrerte meg først hos Gamer og fikk resten av forumet på kjøpet som en bonus. Når Gamer flytter seg flytter jeg etter. Hvorfor setter man en som sterkt virker å være en tilhenger av en eller annen boks til å skrive annmeldelser om spill på en annen boks? Fordi det er en fri verden og dette ABSOLUTT ikke er riktig tråd og ta det opp i Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Det var ingen tråd å diskutere artikkelen i, ingen link og her diskuterer man Gamer.no som har skrevet artikkelen. Fri verden forsvarer da ikke dårlige produkter. Forøvrig må jeg også flire litt når det spekuleres i at gamer.no har kjøpt opp eurogamer.no. Eurogamer.com er jo velkent for å være meget sterkt pro Xbox360, så dette bekrefter endelig inntrykket jeg har hatt av gamer.no siste tiden. Endret 30. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Det var ingen tråd å diskutere artikkelen i, ingen link og her diskuterer man Gamer.no som har skrevet artikkelen. Fri verden forsvarer da ikke dårlige produkter. Ta meninger om anmeldelsen i denne tråden Endret 30. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.tek.no/hvaskaljeghete Trodde gamer.no ville ta med seg sine artikler osv jeg?. For noe tull hvis den nye siden skal ha alt av gamer.no sitt arbeide. Edda eide 50%, noe som betyr at de også har stått for 50% av kostnadene til gamer.no. For noe tull hvis gamer.no skal få eneretten på noe de bare har betalt halvparten av. Edda og tek.no har derfor like stor rett til å bruke disse artiklene som gamer.no har til å ta de med seg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det var ingen tråd å diskutere artikkelen i, ingen link og her diskuterer man Gamer.no som har skrevet artikkelen. Fri verden forsvarer da ikke dårlige produkter. Ta meninger om anmeldelsen i denne tråden Flott da linker jeg mitt innlegg dit. Ellers håper jeg dette er noe som blir ristet av seg på den nye spillsiden tek.no skal sette opp. Det er ingen spillside verdig å være såpass plattformsubjektive, ha i det minste gode skribenter i alle leire om man må ha leire. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det gjekk fort... Jaja, reknar med eg blir med til neste stasjon for gamer.no. Får forresten håpe det var Edda Media som tvihaldt på bokmålsartiklar, og at vi no berre ser artiklar på nynorsk i framtida hos gamer.no! Vyrdsamt, Kay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg oppfordrer alle og håper flest mulig blir med på flyttelasset og registrerer en konto på det nye forumet. Gamer.no er den beste spillsiden vi har i Norge, og fortjener virkelig en god community bak seg. Når jeg får valget mellom gamer.no og en ny spillside fra tek-nettverket, er ikke det noe valg i det hele tatt i mine øyner. Gamer.no yter kvalitet som er unik i norsk sammenheng, og som leser vil jeg selvsagt gjøre mye for å bevare siden. Gamer.no er eneste grunnen til at jeg kom til dette forumet og ble værende, og jeg vil registrere meg straks gamer.no kommer opp med ny side og nytt forum, forhåpentligvis slipper vi å vente alt for lenge da jeg alt kribler i fingrene for å kommer igang. Mitt største ønske er at gamer.no hadde fått beholdt forumet, slik at vi som lesere og brukere kunne ha fortsatt som før, men det kommer jo aldri til å skje. Dermed er det synd forumet lider, vi har en relativ stor kjerne av faste brukere på spillforumet, som vi nå risikerer blir spredt til alle kanter. Nå som spllitelsen er et faktum er det ikke annet enn å håpe at vi får to gode spillforaer å holde til i, vanskligst blir det for gamer som må bygge opp et forum fra bunnen av, men jeg tror virkelig det vil gå bra da gamer.no representerer kvalitet man ikke kommer i nærheten av på andre norske spillsider. Gamer.no har uansett min fulle støtte videre. Endret 30. januar 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Mitt kjennskap til nettverket startet med Gamer. Nå når programmer.no og gamer.no er borte, så er Amobil (og delvis HW.no) det eneste redaksjonelle jeg bryr meg om. Hvis Amobil forsvinner, forsvinner nok jeg og. Endret 30. januar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noooooooeeeeees! Hvordan i all verden klarer Edda å bryte samarbeidet med norges desidert beste spillside. Jeg ville gjort alt jeg kunne for å beholde samarbeidet. Det som er ekstra surt er at forbindelsen med diskusjon.no forsvinner Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg synes nå akam.no er en sterk side i dette nettverket og en av sidene som virkelig leverer kvalitet. Men det gjelder amobil.no og hw.no også. Samt at vi har litt hwb.no artikler her. Gamer.no er en bra spillside, men norges beste? Det er å ta litt vel hardt i spør du meg. Siste tiden har jeg blitt mer frustrert over fanboypreg i artikler enn godt innhold. NB! Gudskjelov har det dog vært unntaket og at Gamer.no ellers har levert mye flott arbeid! Men jeg må innrømme at jeg dro hardt på glisebåndet når jeg leste om oppkjøpet av eurogamer.no Ellers liker jeg å lese nynorsk, så det vil jo bli et savn. Endret 30. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper det var Edda Media som tviholdt på nynorsk artikler og at vi nå bare ser artikler på bokmål i fremtiden hos gamer.no! Det er EN skribent som skriver på nynorsk. Det var ingen som tvang dem til å skrive slik. Nynorskartikklene var fantastiske! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg