Erlendz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for en fin tid her Gamer.no. Synes det er dumt at dere ikke lenger er en del av Tek.no. En ting er at nettsiden deres generelt har holdt et høyt nivå, men det vil nok garantert den nye siden deres også gjøre. Det som derimot er verre er at jeg synes skribentene fra gamer.no har utgjort en veldig viktig del av spilldelen på diskusjon.no. Så selv om vi ikke mister Gamer.no mister vi nok dere som brukere på forumet. Noe som er veldig synd... Dere vil nok finne meg under samme nick på deres nye forum når den tid kommer. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er ikke annet enn å takke for meg, også. En liten klump i halsen. Men dette kan være en ny begynnelse, og jeg håper alle våre brukere vil følge med oss videre også! Dere er veldig velkomne. Jeg følger med. Nye utseende på forumet nå er noe av det værste jeg har vært borti.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er ikke annet enn å takke for meg, også. En liten klump i halsen. Men dette kan være en ny begynnelse, og jeg håper alle våre brukere vil følge med oss videre også! Dere er veldig velkomne. Er ikke du med i Hardware.no også da? Hvorfor forlate Diskusjon.no da? Kommer nesten garantert til å følge med på nye Gamer.no også. Blir veldig spennende å se hvordan den nye siden blir Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) ... og tusen takk for meg. Har ikke skrevet for Gamer særlig lenge, men jeg har vel rukket å rasle litt i løvet likevel. Snakkes på den andre siden! (hoho) Endret 30. januar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Der var visst denne kategorien også omdøpt - "Diskuter artikler (tek.no/spill)". Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og gamer.no er "tom". Du møter bare en blank side. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Diskuter artikler (Tek.no/spill) Kommenter de siste artiklene på Gamer.no Diskuter videoer (Tek.no/spill) Kommenter de siste videoene på Gamer.no Tilbakemeldinger til Tek.no/spill Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt dårlig gjort å stenge Gamer.no på dagen egentlig, men men.. Igjen, lykke til Gamer.no. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I den senere tid har partene forsøkt å bli enige om et videre samarbeid. Beklageligvis har det ikke lyktes partene å komme til enighet, slik at man nå er enige om å gå hver til sitt. _hva_ er det dere er uenige om da? Føler dere skylder leserne en bedre forklaring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I den senere tid har partene forsøkt å bli enige om et videre samarbeid. Beklageligvis har det ikke lyktes partene å komme til enighet, slik at man nå er enige om å gå hver til sitt. _hva_ er det dere er uenige om da? Føler dere skylder leserne en bedre forklaring. Kunne ikke vært mere enig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er ikke annet enn å takke for meg, også. En liten klump i halsen. Men dette kan være en ny begynnelse, og jeg håper alle våre brukere vil følge med oss videre også! Dere er veldig velkomne. Tror nok de aller fleste vil følge dere. Ser fram til nye Gamer.no. Ser bare positivt i skillet fra Edda Media. Tror det blir en fin mulighet til å gjøre siden mer tilpasset brukermassen. Virker som dere forstår hvor viktig deres lesere/brukere er. Jeg følger selvsagt Gamer.no med videre. Ikke like aktivt som da jeg var moderator, men vil nok holde meg oppdatert. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Kent. Fint om dere lar oss asap få vite hva som skjer og holder oss oppdatert. Husk at forumet er et eget miljø fylt med personligheter som må tas vare på. Mange har vært her veeeeldig lenge. Jeg ser denne, men jeg er ikke helt sikker på hvordan vi kan løse dette med brukernavn i praksis. Har du forslag? Om noe så ønsker vi MER fokus på brukerne våre på nye Gamer.no, det er dere vi lever av. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Som mine kollegaer ønsker også jeg å takke for noen fine år med oppsving for Gamer.no så vel som økning i brukere og aktivitet på forumet. Jeg håper selvsagt også at så mange som mulig blir med oss videre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette er synn Hvordan blir det fremover nå da? får dere ny side og helt nytt forum? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Syntes da det var mindre pent å kutte Gamer.no sånn på minuttet da det var flagget for videre formidling av siden til slutten av uken i "pressemeldingen" Dette er jævli trist Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Syntes da det var mindre pent å kutte Gamer.no sånn på minuttet da det var flagget for videre formidling av siden til slutten av uken i "pressemeldingen" Dette er jævli trist Det stiller ikke akkurat Edda i et bedre lys nei. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tek.no/Edda gjør ikke sin sak bedre ved plutselig å kutte Gamer.no lenge før fristen de kom med i "pressemeldingen"... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel, virker som at dere glemmer at vi snakker om to aktører her. Hvem som har gjort hva først vites ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tek.no/Edda gjør ikke sin sak bedre ved plutselig å kutte Gamer.no lenge før fristen de kom med i "pressemeldingen"... Det kan være flere grunner til dette. Regner med det var for å gjøre plass slik at alt det tekniske var klart før helgen, slik at Gamer.no kunne komme opp straks siden er klar på mandag. Endret 30. januar 2009 av TCi Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det blir vel opprettet en ny "Gamer.no"-side? I så fall, hvor vil dette bli annonsert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg