Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Aha, full forvirring. Det virket som om du plutselig trodde at jeg var fyren fra Edda eller noe slik. Jeg hadde nettopp stått opp, hehe.

Det er fordi jeg formulerte meg dårlig.

Ellers; Kontoer slettes ikke. Dette er av hensyn til alle brukerne. Tråder mister helt konteksten om innlegg fjernes derfra. Vi håper på forståelse for dette.

Ellers så vil nok både Gamer.no-domenet snart peke til noe nytt vil jeg tro, samt at alle artiklene snart skal være tilgjengelig igjen i nettverket om jeg har fortstått det riktig.

Hei Dotten. Forumet har jo etter mange år opparbeidet seg stor popularitet. Selv har jeg vært her siden 2002. Derfor lurer jeg på hvordan gamer.no vil fikse det når det gjelder et nytt forum og brukenavnene. Jeg vil helst ikke at andre skal kunne være Dinsdale på et ev. nytt forum på nye gamer.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Dotten. Forumet har jo etter mange år opparbeidet seg stor popularitet. Selv har jeg vært her siden 2002. Derfor lurer jeg på hvordan gamer.no vil fikse det når det gjelder et nytt forum og brukenavnene. Jeg vil helst ikke at andre skal kunne være Dinsdale på et ev. nytt forum på nye gamer.no

Da har man vel ikke mye valg enn å følge med og registrere seg første dagen forumet åpner.

Lenke til kommentar
Aha, full forvirring. Det virket som om du plutselig trodde at jeg var fyren fra Edda eller noe slik. Jeg hadde nettopp stått opp, hehe.

Det er fordi jeg formulerte meg dårlig.

Ellers; Kontoer slettes ikke. Dette er av hensyn til alle brukerne. Tråder mister helt konteksten om innlegg fjernes derfra. Vi håper på forståelse for dette.

Ellers så vil nok både Gamer.no-domenet snart peke til noe nytt vil jeg tro, samt at alle artiklene snart skal være tilgjengelig igjen i nettverket om jeg har fortstått det riktig.

Jeg skal være Iceman. på det nye forumet :) Ikke noe vits i å endre navn, når så mange vet hvem du er osv.

Lenke til kommentar

Det må du nesten spørre "Nye Gamer" om. De vil vel starte et forum fra scratch.

Lenke til kommentar
Hm. Kan hendes jeg slutter å henge på diskusjon.no i så fall, ettersom gamer er den største grunnen til at jeg faktsik sitter her og skriver på dette forumet...

signed.. definitivt dette og ett par leker som gjør at jeg henger her.. og litt morro ellers av ogtil

men da blir jeg med på reisen! Snakkes på nye-gamer.no da =) ill follow ur lead

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet hvor Gamer "er på vei", nemlig -> www.eurogamer.no

I desember 2008 registrerte jeg et nytt domene, Eurogamer.no. Betalte og sendte egenerklæring på faks. Hørte ingenting og sendte ny faks. Etter mye frem og tilbake ble det til at jeg sendte inn egenerklæringen på e-post (skannet inn underskriften og alt). Og i dag fikk jeg beskjed om at domene hadde blitt registret av en annen. Jeg ble veldig overrasket og lurte på hvordan det var mulig å la noen andre registrere et domene jeg registrerte for en måned siden? Etter et søk på Norid (http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/?query=eurogamer.no&charset=iso-8859-1&sok=s%F8k) ser jeg at domene "mitt" ble på onsdag registrert av TANGEDAL GAMER. Skal innrømme at jeg ble litt småforbannet når jeg fant ut av dette. Utrolig irriterende at domene jeg har bestilt og betalt for nå tilhører en annen, nemlig sjefsredaktøren for Gamer.no.

Men jeg skjønner nå at jeg burde ha sendt inn egenerklæringen på e-post ASAP, og ikke brukt faks som tydeligvis ikke var så bra. Jeg skal i hvert fall aldri mer bruke Web10 til noe som helst mer. Uansett, kan tyde på at Gamer vil begynne å samarbeide med Eurogamer og bli den "norske" siden for Eurogamer. Jeg vil ønske Gamer lykke til som muligens norske Eurogamer. Lykke til!

Her hadde jeg nok spurt Web10 hvorfor dette har skjedd. Om du har kvittering på at domenet er betalt for. Ser jeg ikke hvordan det kan gå til noen andre. Evt. ta det opp med Forbrukerombudet. Men nå det er slik at ingen kan gi bort andres eiendom.

ONT: Har aldri likt hvordan forumet har tatt veien. Bedre den gangen hvor det var mer hardcore hardware, spill overklokking diskusjon. Ser ikke helt hvorfor folk som lurer på hvor lang penis som er bra, eller folk som har selvmordstanker aldri får det inn at det er på tide å søke hjelp, skal fylle opp et forum som egentlig var mere rettet mot nisjer. Derfor kommer jeg til å flytte med TST å gjengen. Men dette er kun for spill-delen. Annet kan jeg bruke Diskusjon.no til.

Birger :)

Ed1t: Ble en del leifs ja.

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

@ Spillarkivet: Det virker litt ulogisk at Gamer.no skal bytte domene og hele pakka med tanke på at TST personlig eier domenet Gamer.no. Det som vil skje er at Gamer.no blir selvstendige utenom Tek.no-nettverket med samme domenenenavn, men jeg skal si meg enig i at det virket litt ulogisk med tanke på oppkjøpet av eurogamer.no

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet hvor Gamer "er på vei", nemlig -> www.eurogamer.no

I desember 2008 registrerte jeg et nytt domene, Eurogamer.no. Betalte og sendte egenerklæring på faks. Hørte ingenting og sendte ny faks. Etter mye frem og tilbake ble det til at jeg sendte inn egenerklæringen på e-post (skannet inn underskriften og alt). Og i dag fikk jeg beskjed om at domene hadde blitt registret av en annen. Jeg ble veldig overrasket og lurte på hvordan det var mulig å la noen andre registrere et domene jeg registrerte for en måned siden? Etter et søk på Norid (http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/?query=eurogamer.no&charset=iso-8859-1&sok=s%F8k) ser jeg at domene "mitt" ble på onsdag registrert av TANGEDAL GAMER. Skal innrømme at jeg ble litt småforbannet når jeg fant ut av dette. Utrolig irriterende at domene jeg har bestilt og betalt for nå tilhører en annen, nemlig sjefsredaktøren for Gamer.no.

Men jeg skjønner nå at jeg burde ha sendt inn egenerklæringen på e-post ASAP, og ikke brukt faks som tydeligvis ikke var så bra. Jeg skal i hvert fall aldri mer bruke Web10 til noe som helst mer. Uansett, kan tyde på at Gamer vil begynne å samarbeide med Eurogamer og bli den "norske" siden for Eurogamer. Jeg vil ønske Gamer lykke til som muligens norske Eurogamer. Lykke til!

Her hadde jeg nok spurt Web10 hvorfor dette har skjedd. Om du har kvittering på at domenet er betalt for. Ser jeg ikke hvordan det kan gå til noen andre. Evt. ta det opp med Forbrukerombudet. Men nå det er slik at ingen kan gi bort andres eiendom.

ONT: Har aldri likt hvordan forumet har tatt veien. Bedre den gangen hvor det var mer hardcore hardware, spill overklokking diskusjon. Ser ikke helt hvorfor folk som lurer på hvor lang penis som er bra, eller folk som har selvmordstanker aldri får det inn at det er på tide å søke hjelp, skal fylle opp et forum som egentlig var mere rettet mot nisjer. Derfor kommer jeg til å flytte med TST å gjengen. Men dette er kun for spill-delen. Annet kan jeg bruke Diskusjon.no til.

Birger :)

Ed1t: Ble en del leifs ja.

Hehehehe.. Eller folk som er hellig overbevist om sitt kall til å forkynne en gammel eventyr bok, bassert på gamle dogmer og utrolige historier, uten et snev av forankrig i logikk og rasjonalitet, som bestrider vitenskapen.

Men det er vel et åpent "diskusjons" forum, i dag, hvor en bokstavelig talt kan diskutere alt mellom "himmel og jord".

Kommer til å beholde diskusjon.no profilen min for samfunn/politikk og religions temaer, mens "hardcore" delen av meg kommer til å følge etter nye "gamer.no" (Som i utgangspunktet var grunnen til at jeg registrerte meg her)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Det er ikke annet enn å takke for meg, også. En liten klump i halsen.

Men dette kan være en ny begynnelse, og jeg håper alle våre brukere vil følge med oss videre også! Dere er veldig velkomne.

Vi er nok et par stykker som følger med videre, jeg følger hvertfall med!

Jeg tror og håper at dette vil føre til et bedre community og artikler.

Lenke til kommentar

Hei Kent. Fint om dere lar oss asap få vite hva som skjer og holder oss oppdatert. Husk at forumet er et eget miljø fylt med personligheter som må tas vare på. Mange har vært her veeeeldig lenge.

Jeg står selvfølgelig langt fremme i køen og blir med til nye gamer.no.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...