LucarioX Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk? Er visst uro i rekkene på amobil. Det rasler i sabler internt ut fra hva jeg har hørt. Så et slikt sammarbeid ser jeg ikke på som helt umulig. Akam skal også var få centimetre fra stupet så derfra burde det være mulig å hente noe kompetanse. Men jeg har (desverre) ingen tro på at hw.no vil flykte inn i noe slikt. Stikker Amobil og Akam rakner jo TEK.no nettverket totalt. Er jo bare HW og AV igjen da. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper virkelig edda media går under av finanskrisen og hw.no osv seiler videre med gamer.no med stort smil Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Om spilldelen forsvinner fra diskusjon.on så er det ikke mye å være igjen for, jeg har vært mest aktiv i den delen, blir sikkert å stikke innom diskusjon.no en gang i blant men der gamer.no går går jeg, det er gamer.no som har holdt med til diskusjon.no i så mange år. Synde saker, diskusjon.no var et helt greit forum med alt på et fat. Synd det måtte gå slik. Kulturo borte, Gamer.no borte. Hvor ble det av det en gang så sammensveisete hardware nettverket bestående av mer eller mindre det meste man trengte? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spilldelen forsvinner så klart ikke. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Å NEI..søren da! Dette likte jeg ikke å lese Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spill-delen av forumet forsvinner ikke. Så dere som var bekymret for det kan slutte å bekymre seg. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Går og henger meg jeg da Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da blir en av de beste siden i hardware nettverket borte< / 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spill-delen av forumet forsvinner ikke. Så dere som var bekymret for det kan slutte å bekymre seg. Men grunnen til å befinne seg i spillforumet forsvinner, så hva er da igjen? Et forum er ikke bedre enn sakene og artiklene som diskuteres - og der er Gamer.no på topp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spill-delen av forumet forsvinner ikke. Så dere som var bekymret for det kan slutte å bekymre seg. Fortsatt. Gamer.no er en del av hva som en gang var HW nettverket, og det er utrolig trist å se de splitte lag! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 kjiiiipt da. . får se hvordan det går fremmover . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spilldelen forsvinner, gamer.no var spilldelen på diskusjon.no, uten gamer.no er det ingen spilldel for min del i alle fall. Et tomt skall uten innhold er ikke verd å beholde. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har ikke vært en ivrig leser av gamer.no, men at de splitter lag med diskusjon.no er veldig trist. Mange av de spillinteresserte er også kompetente på andrer områder, så jeg håper at vi ikke vil miste mange brukere. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff uff. Triste nyheter... Lykke til videre, Gamer.no!! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette var synd, kan hende at aktiviteten min dabber litt av, siden det er spill jeg er mest interessert i. Men lykke til vider Gamer.no Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Dette går så innmari i feil retning. Edda Media skulle aldri ha tatt over Hardware nettverket. Jeg sier ikke at det bare er Edda's skyld, men jeg tror de har store deler av skylden her. Diskusjon kommer nok også til å miste mange brukere både pga at Gamer.no forlater Tek.no-nettverket og Gamer's nye satsing. Stå på Gamer! Gleder meg til å se resultatet av den nye siden deres. Tviler, men håper selfølgelig også at Tek.no sin spillside blir veldig bra. Hele det geniale med Hardware-nettverket/Tek.no-nettverket var jo at alt var samlet på en plass med Diskusjon.no i midten. Hva blir det neste? Tiden vil vise. Edda har fortsatt mulighet til å reparere sår, start nå.. hvis ikke kan det forekomme arr som varer livet ut. Endret 29. januar 2009 av Narrie Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser at mange tror dette er verdens undergang, det er jo ikke som om Gamer.no blir lagt ned, det blir bare litt annerledes. Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Synd. Håper nye gamer.no får en stor nok leserbase til at de ikke må overfylle siden sin med reklame. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hw.no startet for brukerene, men den tanken virker veldig glemt.... QFT. Bort med edda! Tilbake med programmer.no og kulturo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg