Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk?

Er visst uro i rekkene på amobil. Det rasler i sabler internt ut fra hva jeg har hørt. Så et slikt sammarbeid ser jeg ikke på som helt umulig. Akam skal også var få centimetre fra stupet så derfra burde det være mulig å hente noe kompetanse. Men jeg har (desverre) ingen tro på at hw.no vil flykte inn i noe slikt.

Stikker Amobil og Akam rakner jo TEK.no nettverket totalt. Er jo bare HW og AV igjen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om spilldelen forsvinner fra diskusjon.on så er det ikke mye å være igjen for, jeg har vært mest aktiv i den delen, blir sikkert å stikke innom diskusjon.no en gang i blant men der gamer.no går går jeg, det er gamer.no som har holdt med til diskusjon.no i så mange år.

Synde saker, diskusjon.no var et helt greit forum med alt på et fat. Synd det måtte gå slik. Kulturo borte, Gamer.no borte. Hvor ble det av det en gang så sammensveisete hardware nettverket bestående av mer eller mindre det meste man trengte?

Lenke til kommentar
Spill-delen av forumet forsvinner ikke. Så dere som var bekymret for det kan slutte å bekymre seg.

Men grunnen til å befinne seg i spillforumet forsvinner, så hva er da igjen?

Et forum er ikke bedre enn sakene og artiklene som diskuteres - og der er Gamer.no på topp.

Lenke til kommentar

Dette går så innmari i feil retning. Edda Media skulle aldri ha tatt over Hardware nettverket. Jeg sier ikke at det bare er Edda's skyld, men jeg tror de har store deler av skylden her. Diskusjon kommer nok også til å miste mange brukere både pga at Gamer.no forlater Tek.no-nettverket og Gamer's nye satsing. Stå på Gamer! Gleder meg til å se resultatet av den nye siden deres. Tviler, men håper selfølgelig også at Tek.no sin spillside blir veldig bra.

Hele det geniale med Hardware-nettverket/Tek.no-nettverket var jo at alt var samlet på en plass med Diskusjon.no i midten.

Hva blir det neste? Tiden vil vise. :hm:

Edda har fortsatt mulighet til å reparere sår, start nå.. hvis ikke kan det forekomme arr som varer livet ut.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...