Hansoen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjenner faktisk at tårene presser litt på Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette var triste nyheter "Først kulturo, nå gamer" helt enig Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk? +1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 At kulturo legges ned var et _hardt_ skudd for baugen for mange brukere og nå som gamer.no også forlater så må jeg virkelig undre på hva folkene i tek.no/edda egentlig tenker med for tiden. Det er sterkt betenkelig når de ikke klarer å få et sammarbeid med norges største gamerside en gang. Adjø ifra dette forumet gamer.no folk, dere kommer til å være savnet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjenner faktisk at tårene presser litt på +1 Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med at alle lager en ny bruker, og spammer masse som en slags demonstrasjon? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dummeste forslaget hittil. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skjenner en liten tåre i øyekroken ja. =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med at hw.no, akam.no, amobil.no og diskusjon.no forlater det synkende tek.no/Edda Media skipet og joiner nye Gamer.no i ett nytt nettverk? Er visst uro i rekkene på amobil. Det rasler i sabler internt ut fra hva jeg har hørt. Så et slikt sammarbeid ser jeg ikke på som helt umulig. Akam skal også var få centimetre fra stupet så derfra burde det være mulig å hente noe kompetanse. Men jeg har (desverre) ingen tro på at hw.no vil flykte inn i noe slikt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Amobil og Gamer i allianse? Da vet jeg hvor jeg hadde hentet mine teknologinyheter! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff.. Sitter og pendler mellom Hardware.no diskusjoner/Gamer.no diskusjoner og andre random diskusjoner hele tiden så lenge jeg sitter på pc`n. Blir stress og måtte bruke et annet forum for og være drive på gamer.no sine diskusjoner Lenke til kommentar
Typho Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, dette her var kjipe saker Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage sage Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jeg følger etter selvsagt... Gamer.no er nr.1 spillsiden i Norge. Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er ett stort tap for oss, brukerne. tek.no/diskusjon.no er en av norges beste nettverk for teknologi og informasjon. Det at gamer.no forsvinner fra dette nettverket er ett tap for alle. Jeg skriver kanskje ikke så ofte her, men jeg bruker det vedig ofte for å finne informasjon. Men jeg kommer til å støtte nye gamer.no 100% på den nye siden. tek.no mister meg ikke som leser totalt sett, men dere har mistet meg som leser hva angår spill. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Oi svarte jeg holdt på å felle en tåre... Jeg har vært glad i hvordan ting har vært til nå, hvordan skal jeg som person klare dette? Jeg er innom vær del av tek-nettverket vær dag og gamer.no var jo hovedgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg