Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Tror kanskje det ikke er så dumt at de begynner å profilere seg selv. Kanskje Gamer.no ikke var 100% enige med hvordan det nye designet (det som er nå) fungerer f.eks. Eller noe annet. Med uavhengighetsstatus har de muligheten til å endre alt de vil.

 

Også føler jeg Tek-innpakningen blir litt "billig" mtp. at alle har samme design osv. Sidene i Tek.no-nettverket mistet litt personlighet når de ble med der.

 

Så lenge alle skribentene holder sammen, så tror jeg dette vil ha liten negativ betydning for kvaliteten på Gamer.no.

Forumet derimot...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig at en kan dra slike konklusjoner. Men det er også feil konklusjon. Vi har MYE spennende på gang. Og vi har mange flinke folk som skal fortsatt jobbe for dere.

 

En "skilsmisse" som denne gir begge parter nye muligheter som jeg tror særlig dere som publikum vil tjene på. Edda har ikke brukt penger på TEK nettverket for å legge det ned. :)

Som mange her sier ble de medlem av forumet grunnet gamer.no, og får de med seg en del av de store gutta, blir nok gamerdelen av diskusjon.no kun flaming og fanboys er jeg redd.

 

At det blir sagt at mye spennende på gang gir oss brukere null, mye er lagt ned, mye folk likte, og hvorfor har det skjedd? Penger?

 

hw.no startet for brukerene, men den tanken virker veldig glemt....

Lenke til kommentar

Jeg er bare innom gamer for å sjekke om det er noen artikler om et spill jeg er interisert i, jeg skjekker aldri selve gamer, jeg sjekker forumet for å se på artilker derfra.

 

Eneste jeg gjør på spill delen er å diskutere noen spill nå og da, og sjekker Total war delen, ellers henger jeg på andre deler av forumet.

 

Men jeg likte det å bare kunne stikke innom gamer sitt forum for å se om noe nytt har skjedd, det kommer jeg til å savne

Lenke til kommentar
Tror kanskje det ikke er så dumt at de begynner å profilere seg selv. Kanskje Gamer.no ikke var 100% enige med hvordan det nye designet (det som er nå) fungerer f.eks. Eller noe annet. Med uavhengighetsstatus har de muligheten til å endre alt de vil.

 

Også føler jeg Tek-innpakningen blir litt "billig" mtp. at alle har samme design osv. Sidene i Tek.no-nettverket mistet litt personlighet når de ble med der.

 

Så lenge alle skribentene holder sammen, så tror jeg dette vil ha liten negativ betydning for kvaliteten på Gamer.no.

Forumet derimot...

 

Ja, er forumet jeg er mest lei meg for. Det var så deilig å kunne poste litt i en PS3-tråd, for så å trykke på "Mine innlegg" og se at noen hadde svart i en tråd på Foto-delen, Offtopic eller lignende. Som en annen sa, nerdingen ble plutselig mye vanskeligere.. :(

Lenke til kommentar

En av Gamer.no's største og mest unike fordeler, i mine øyne, er jo tilknyttningen til tek-nettverket, spesielt diskusjon.no og prisguiden, som ga siden et visst profesjonelt preg i forhold til de titalls andre nettsidene her i Norge som skriver om spill.

 

På den annen side kan vel egentlig ikke si så mye vi brukere, da vi ikke helt vet hva samarbeidsproblemene går ut på heller.

 

Regner med at det fremdeles blir kvalitetsstoff på både nynorsk og bokmål her på Gamer.no da.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

STORT tap for nettverket og spesielt for diskusjon.no Var igjennon Gamer jeg kom i kontakt med diskusjon og her har jeg blitt. Latterlig og tragisk dette her :no: Blir nok her, og der tenker jeg. Må få med meg alle de fantastisk gode anmeldelsene som finnes på Gamer.no

Lykke til Gamer.no, jeg kommer til å følge med dere :new_woot: Snart følger vel resten med, er ikke vanskelig å kjøre alt rett i dass hvis man vil :shrug:

Lenke til kommentar

Det virker som om mange av de trofaste Gamer.no-leserne har valgt å følge Gamer.no på sin ferd inn i det som forhåpentligvis blir lysere tider.

 

Og hvis skribentene og flesteparten av brukerne legger lojaliteten hos Gamer.no, er jeg ikke i tvil om at det nye diskusjonsforumet til Gamer.no vil bli minst like bra som dette vi har hatt her på Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Som mange her sier ble de medlem av forumet grunnet gamer.no, og får de med seg en del av de store gutta, blir nok gamerdelen av diskusjon.no kun flaming og fanboys er jeg redd.

 

At det blir sagt at mye spennende på gang gir oss brukere null, mye er lagt ned, mye folk likte, og hvorfor har det skjedd? Penger?

 

hw.no startet for brukerene, men den tanken virker veldig glemt....

Er en del som mer eller mindre vil bli borte nå ja, da nerdingen nettopp ble 100% vanskeligere som noen har sagt før meg i tråden. Jeg kan ikke se hvordan EDDA virkelig tror at noen vil se nye "spennende" prosjekter osv fremfor et helt og solid nettverk. De ødelegger jo nettverket.

Lenke til kommentar

craaap, dette her var d¨rlige nyheter. Jeg som vil se flere artikler om D3(når den tid kommer) av gamer.no hvor man kan diskutere(på diskusjonn.no såklart: O) Haddet det ike vært for at man kunne sett siste artikler fra gamer.no elns så hadde jeg neppe hørt eller lest om noen av artiklene.

Lenke til kommentar

I nyheten som presenterte oppkjøpet av HW-nettverket ble det presisert at det ikke ville bety noen store forandringer. Vel, de som var så naive og trodde at et stort selskap som Edda media ikke ville kreve forandringer må vennligst slå seg selv i panna nå. :p

 

Så utrolig lei meg for alle de endringene som er blitt gjort. Hvor mange av verdens PSU-er er blitt testet i det siste? Bah..designet ble jo fiffig..men resten er jo gått nedover. Plutselig står vi kun igjen m diskusjon.no..hvis ikke Edda bestemmer seg for å begrense bruken av det og da: Det kan kun være max 10 svar på en tråd... :grumpy:

Lenke til kommentar
Og hvis skribentene og flesteparten av brukerne legger lojaliteten hos Gamer.no, er jeg ikke i tvil om at det nye diskusjonsforumet til Gamer.no vil bli minst like bra som dette vi har hatt her på Diskusjon.no.

Dette er jo absolutt den lyse siden, og jeg håper også dette. Men det er hovedsakelig diskusjon.no og prisguide.no som vil tape på dette. Det er ikke slik at brukerne som går over til det nye Gamer.no-forumet vil forsette (like aktivt) på diskusjon.no.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...