Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Hvorfor vil gamer.no folkene grave sin egen grav? Tviler sterkt på at de vil ha samme popularitet og ryggdekning som de har hatt i tek.no netverket.

Uten litt mer forklaring rundt hva det vil si å ikke komme til enighet betyr, så er det jo ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke dette utelukkende positivt?

Nå får vel Gamer gjøre som de vil, og det er de samme medarbeiderne?

Good riddance sier nå jeg. Gamer er de eneste som har hatt jevnt over god kvalitet på skribentene sine. Godt at de ikke blir holdt tilbake av HW lengre.

Jeg er til dels enig. Det eneste negative er at vi mister tilknyttningen til diskusjon.no

Ja, jo, dette må vel være det eneste potensielt negative, slik jeg ser det.

... men rent personlig har jeg ingen problemer med at Gamer får eget forum. Synes egentlig det bare er fint at de distanserer seg fullstendig fra HW. At de får en helt egen profil.

Lenke til kommentar
Årsaken til at dette skjer, forblir intern informasjon av hensyn til de berørte. Men å legge skylden på Edda alene er helt feil.

Det er alltid to parter i en hver skillsmisse. Også her.

Dere kan være helt trygge på at Edda vil satse videre på disksjon.no og hele TEK nettverket. Bare vent og se :)

Selvfølgelig er det det, men når dette skjer med både kulturo.no og gamer.no, så er det lett å dra konklusjonen at dette hovedsakelig er Edda Media sin feil.

Enig at en kan dra slike konklusjoner. Men det er også feil konklusjon. Vi har MYE spennende på gang. Og vi har mange flinke folk som skal fortsatt jobbe for dere.

En "skilsmisse" som denne gir begge parter nye muligheter som jeg tror særlig dere som publikum vil tjene på. Edda har ikke brukt penger på TEK nettverket for å legge det ned. :)

Lenke til kommentar
Noen som gidder å slenge opp en demonstrasjons tråd?

Venter på en jeg og.

Men jeg ser også på dette som en mulighet til å starte ett nytt og et potensielt bedre spillforum med en fresh start.

Bedre enn diskusjon.no? finnes det? "gresse er ikke altid gøyere på andre siden"

Edit: Hvem har noe å tjene på dette gamer eller tek?

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Tror kanskje det ikke er så dumt at de begynner å profilere seg selv. Kanskje Gamer.no ikke var 100% enige med hvordan det nye designet (det som er nå) fungerer f.eks. Eller noe annet. Med uavhengighetsstatus har de muligheten til å endre alt de vil.

Også føler jeg Tek-innpakningen blir litt "billig" mtp. at alle har samme design osv. Sidene i Tek.no-nettverket mistet litt personlighet når de ble med der.

Så lenge alle skribentene holder sammen, så tror jeg dette vil ha liten negativ betydning for kvaliteten på Gamer.no.

Lenke til kommentar
Men jeg ser også på dette som en mulighet til å starte ett nytt og et potensielt bedre spillforum med en fresh start.

Bedre enn diskusjon.no? finnes det? "gresse er ikke altid gøyere på andre siden"

Diskusjon er for meg Gamer.no + litt ekstra. Når jeg sier en potensielt bedre side med et potensielt bedre forum mener jeg at fokuset vil være på spill, og at selve forumet vil lettere reflektere at det vil være en side av og for gamere.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...