Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket

Anbefalte innlegg

Bend over, here it comes again. Nok et kunststykke av Edda Media. I likhet med alle andre så ønsker jeg gjerne en direkte forklaring på årsaken til problemet.
Står jo i artikkelen. Uenigheter om driften.

Det kan jo bety så mangt.

Personlig tror jeg desverre dette vil bety en kvalitetsnedgang på spill-delen av tek.no-nettverket, og ditto for forumdelen av gamer.no, men som alltid når man prøver å spå framtiden, så kan man jo ta svært feil.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei dette var begredelig!

Har alltid vært genialt hvordan hele HW.no nettverket har vært knyttet tett sammen, som om det hele på en måte er en stor side!

Først bort med Kulturo, og nå bort med Gamer? Begynner alt å falle fra hver andre eller? :cry:

Enig. Alltid følt at det har vært "en" samlet side. FAEN! :(

Lenke til kommentar

Da kan jeg vel meddele at min tid på dette forumet er så godt som over. Gamer.no var en så stor del av min forumopplevelse og deres materiale og kvalitet er noe jeg vil følge etter så fort de får et eget forum.

Synd at Edda Media viste seg å være en så katastrofal nedtur for norges nest største og mest aktive forum.

Lenke til kommentar

Årsaken til at dette skjer, forblir intern informasjon av hensyn til de berørte. Men å legge skylden på Edda alene er helt feil.

Det er alltid to parter i en hver skillsmisse. Også her.

Dere kan være helt trygge på at Edda vil satse videre på disksjon.no og hele TEK nettverket. Bare vent og se :)

Lenke til kommentar
Da kan jeg vel meddele at min tid på dette forumet er så godt som over. Gamer.no var en så stor del av min forumopplevelse og deres materiale og kvalitet er noe jeg vil følge etter så fort de får et eget forum.

Synd at Edda Media viste seg å være en så katastrofal nedtur for norges nest største og mest aktive forum.

nest størst og nest mest aktive forum? Hvilket er det største då?

Lenke til kommentar
I utgangspunktet er dette en trist nyhet, men nye Gamer.no kan jo faktisk bli bedre enn den gamle nå som de tilsynelatende vil få helt frie tøyler.

Se på dette som starten på en ny era for Gamer.no!

Får satse på at d bare gjør gamer bedre, ja. Men d kan også gå andre veien :ermm:

Lenke til kommentar
Årsaken til at dette skjer, forblir intern informasjon av hensyn til de berørte. Men å legge skylden på Edda alene er helt feil.

Det er alltid to parter i en hver skillsmisse. Også her.

Dere kan være helt trygge på at Edda vil satse videre på disksjon.no og hele TEK nettverket. Bare vent og se :)

Selvfølgelig er det det, men når dette skjer med både kulturo.no og gamer.no, så er det lett å dra konklusjonen at dette hovedsakelig er Edda Media sin feil.

Lenke til kommentar

Se der ja, en av forumet mest aktive medlemmer kapitulerer. Nei, hvorfor ikke bare titte innom begge forumene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...