Gjest prøvdmye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg sliter med selvtilliten, men er fast bestemt med å fikse den! Spesielt etter å ha blitt dumpa rett før jul. Er godt på vei, og da jeg trenger lesestoff om kveldene kan jeg likeså lese noen bøker om selvtillit Mitt spørsmål til dere, hvilke bøker er det der ute som kan hjelpe meg med dette? Hvem har hjulpet deg? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det holder ikke å lese, du må handle. Lenke til kommentar
Gjest prøvdmye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Selvfølgelig, jeg vil bare bruke dette som et hjelpemiddel. Kan da ikke skade lese bøker i tillegg, da jeg uansett leser bøker. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 man får ikke selvtillit av å lese en bok Lenke til kommentar
Gjest prøvdmye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde dere giddi lest hva jeg skrev oppforbi så henviser jeg til at jeg ikke tror at alt blir bra ved å lese en bok.. men det kan da ikke skade? Når jeg trenger lesestoff, hvorfor ikke lese om noe jeg jobber med? å bygge opp selvtilliten min. Troll en annen plass, jeg spurte om tips til bøker, jeg ber ikke om råd til å gjøre andre ting.. Lenke til kommentar
MBMBMB Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde dere giddi lest hva jeg skrev oppforbi så henviser jeg til at jeg ikke tror at alt blir bra ved å lese en bok.. men det kan da ikke skade? Når jeg trenger lesestoff, hvorfor ikke lese om noe jeg jobber med? å bygge opp selvtilliten min. Troll en annen plass, jeg spurte om tips til bøker, jeg ber ikke om råd til å gjøre andre ting.. --------unnskyld, han noen svare meg poå dette: Jeg forsøker å skrive et innlegg her men finner ikke knappen for "send innslag", finner bare "forhåndsvisning".- Hva gjør jeg feil?? Får dårlig selvtillit av slikt jeg..... MB Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det finnes endel bøker rundt "gamet" sjekking etc, sjekk Pua tråden (tror den er renama noe ala dagens horeri typ) Mitt beste tips vil nok bare være å lære deg selv å gi litt mer faen, ikke ta alt så tung eller seriøst, ikke la det helle over til klovnerier though : ) Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 the alpha male guide - xarlos xuma... den må du kjøpe over nettet, for nedlasting er ulovlig. tjohei Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Herlighet så vanskelig det skulle være å forstå trådstarters spørsmål, da. Nei, man kan ikke få god selvtillit av å lese en bok, men man kan lese en bok om for eksempel selvhjelpsmetoder, som vil lære deg hvordan du kan få orden på tankene og følelsene du har om deg selv og verden. Jobben må man gjøre selv, men en bok kan gi gode råd på veien. Jeg vil anbefale boken "Sjef i eget liv", av Ingvard Wilhelmsen. Den handler om kognitiv terapi, men man trenger ikke nødvendigvis ha angst eller depresjoner for å ha nytte av kognitive metoder. Alt handler jo tross alt om psyken. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk, godt at noen forstår hva jeg prøver å nå fram til Skal bestille den boka! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du har ikke særlig dårlig selvtillit om en selvhjelpsbok hjelper deg. Så du får håpe boka hjelper. Lykke til! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg anbefaler deg Ubegrenset Kraft av Anthony Robbins. En motivasjonsbok om NLP (nevrologisk programmering) - et kraftfullt redskap til personlig suksess som det så fint står på boken Den lærer deg hvertfall å utnytte potensialet til tankegangen din mer effektivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå