Tor92 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heisann tenkte jeg kunne legge opp et bilde av nevøen min. Bilde er nokså gammelt, men jeg synes det er ganske bra selv til å være en amatør fotograf. Litt konstruktiv kritikk hadde vært veldig morsomt Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vet ikke hva konstruktiv betyr, men får skrive ha jeg synes Bilder er veldig bra, hvertfall til at du er amatør!! Fokusen er på nevøen din der den skal være. bakgrunnen er utydelig, veldig bra. Da blir det ikke noe som forstyrrer. Uttrykket hans var jo bra, må jo si det =P Det ser ut som om bildet er tatt med proff utstyr, og av en proff fotograf. Dette er et bilde du deffenitivt kan være stolt over btw, glemte en ting. At bildet er i svart hvit er veldig bra. Hadde ikke vært like fint hvis det hadde vært i farger. Det er gode kontraster. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for varm kritikk! :!: Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 bare hyggelig. den fortjener du Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg liker dette bildet. Det er intimt,og fokus sitter der det skal. Høy-kontrast B/W fungerer veldig bra. En tanke; jeg ville prøvd å croppe slik at det er litt mindre luft over hodet . Francis Endret 1. februar 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå