master950 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 heihei =) Funker denne pc'n bra og er den bra? spiller for det meste wow og cs http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde takker for alle svar Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 heihei =) Funker denne pc'n bra og er den bra? spiller for det meste wow og cs http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde takker for alle svar Hei hei.. Ja denne burde klare og dra wow og CS helt greit, men kan jeg bare spørr om du er fra Sørlandet.. Vist du hadde vært det så skulle du fått ett bedre tilbud en den PCen der.. Jeg ser du får kjøpt den PCen til 5000 uten skjerm på best-buy.. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Elendig skjermkort og skjermen er helt ok. Resten er også brukbart. Men vil tro at du kan få mer enn det for pengene. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det beste er å bygge selv. Link til en handlevogn som vil gi deg mye ytelse for pengene. Er uten skjerm, men det kan du bare kjøpe ved siden av Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ville også valgt å bygge selv i stede for den maskinen.. Synes 5000 var mye for det oppsettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det beste er å bygge selv. Link til en handlevogn som vil gi deg mye ytelse for pengene. Er uten skjerm, men det kan du bare kjøpe ved siden av gir ikke mye ytelse uten strømforsyning! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tviler på at du kommer til å bli fornøyd med den maskinen, i spillsammenheng iallefall. Hadde nesten samme type selv for noen mnd. siden, HP Pav. 9xxx elite "etellerannet", med et Asus 8600gt 512mb og Phenom x4 2.2 ghz, ergo noe bedre enn den du har linket til. Fungerte som en drøm til det meste, bortsett fra spill. Såvidt jeg kan huske gikk ikke en gang CS:S noe særlig på denne. Fikk vel spilt det meste (Bioshock, Cod4, Mass effect bla.) men med lave innstillinger, lagg i mengder & en del banning Endte med at jeg med rå makt røsket ut halvparten av innventaret å lurte inn et 8800gts, selv om dette gjorde et rykk i ytelsen så er det ingen god løsning. Disse maskinene er så fullstappet av ting & tang at varme blir et stort problem hvis man i det hele tatt klarer å oppgradere med et godt skjermkort. Som foreslått av andre her, kjøp deg heller noen deler, evt. en maskin som kan oppgraderes litt hvis/når det behovet melder seg. Lenke til kommentar
master950 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Det beste er å bygge selv. Link til en handlevogn som vil gi deg mye ytelse for pengene. Er uten skjerm, men det kan du bare kjøpe ved siden av gir ikke mye ytelse uten strømforsyning! Hva mener du ? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ville overhodet ikke brukt 5000kr på den maskinen. Elendig skjermkort, lite brukbar strømforsyning, og HP pleier sjelden å inkludere brukbare hovedkort. Så 5000 er blodpris på noe du mest sannsynlig kommer til å angre på. Kjøp nytt, bygg selv og øk budsjettet littegrann, da blir du nok litt mer fornøyd Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det beste er å bygge selv. Link til en handlevogn som vil gi deg mye ytelse for pengene. Er uten skjerm, men det kan du bare kjøpe ved siden av Det beste er helt klart å bygge selv, men skal man ha ny pc kommer prisen langt høyere enn hva linken din gir inntrykk av. 4000kr + strømforsyner + skjerm + windows (hvis ikke man finner "gratis"). Det blir lett det dobbelte. Synes tilbudet var veldig bra jeg, mest med tanke på skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva mener du ? du har ikke strømforsyning i oppsettet ditt. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92404. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpe pc på finn.no... nja skeptisk. Bygg selv du Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg anbefaler denne som er billig og har et bra skjermkort. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg anbefaler denne som er billig og har et bra skjermkort. Scalable Link Interface (SLI™) Support NVIDIA Hybrid SLI-Ready graphics cards ** Hybrid SLI function requires nVidia Hybrid SLI driver. Currently nVidia's driver is not ready. Please check support.asus.com for the lastest driver release. blir jo feil med ett ati skjermkort da Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg anbefaler denne som er billig og har et bra skjermkort. Scalable Link Interface (SLI™) Support NVIDIA Hybrid SLI-Ready graphics cards ** Hybrid SLI function requires nVidia Hybrid SLI driver. Currently nVidia's driver is not ready. Please check support.asus.com for the lastest driver release. blir jo feil med ett ati skjermkort da Nei hvorfor det? Jeg anbefaler ikke noe SLI-løsning her. Skal vedkommende ha det er jeg enig. Her er det vel singel-card regner jeg med? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal man kjøpe en skjerm tilsvarende den i annonsen, må man vel ut med 1500 kroner i tillegg. Så da blir det jo enda mindre av de 5000 kronene. (Om man tar utgangspunkt i at det er så mye trådstarter har å rutte med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå