Bruker-146784 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg lurte bare på noe når jeg skal gå fra Windows Vista Home Premium til Windows XP Professional på min stasjonære: 1.Hva hadde akkurat du valgt av xp professional og vista home premium? 2.Forsvinner noe ut av mine 4 GB RAM,3.0 GHz eller mine 500 GB på harddisken? 3. Finnes det en måte å gjøre slik at det jeg vil ha av mine programmer, fileer,videoer,bilder,musikk, lisenser, spill og savegames ikke blir borte? Dere kan godt lage en guide. 4.Er dette for risikabelt å gjøre? 5.Hva er best ut av xp og vista? SVAR FORT!!!! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ville ikke ha gjort noe. Har du Vista Home Premium som fungerer hadde jeg ikke tatt bryderiet med gå tilbake til XP. Blir fort mas med sånt. Du har mer enn god nok maskin til Vista. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 1. Dette kommer mye an på PC'en du har. Jeg ville nok ha fortrukket Vista, men det er jo ikke noe gøy når PC'en er svak. Uansett, det høres jo ut som du har bestemt deg for å nedgradere til XP. 2. XP (med unntak av x64-versjonen) klarer ikke å utnytte 4GB RAM fullt ut. Men dette trenger ikke å bety så veldig mye. CPU og harddisk skal fungere. 3. Dette må du kopiere over på en annen harddisk/USB-penn eller brenne på CD/DVD. 4. Nei, men det kan ta noe tid. Et artig prosjekt til helga... 5. Jeg mener at Vista er best, men dette er jo mye debattert da. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå