Gå til innhold

Hjelp til motiv og flash meny på SE w595

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har litt problemer med motiv og flash menyene på mobilen min. Jeg får valgt forskjellige motiv, men flash menyen er alltid den samme. Den samme gamle som SE har hatt i alle år. Jeg har prøvd å gå på meny>ikonvisning>fra motiv, men det går ikke ann å velge den. Noen som vet hva problemet er, og hvordan jeg kan løse det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har litt problemer med motiv og flash menyene på mobilen min. Jeg får valgt forskjellige motiv, men flash menyen er alltid den samme. Den samme gamle som SE har hatt i alle år. Jeg har prøvd å gå på meny>ikonvisning>fra motiv, men det går ikke ann å velge den. Noen som vet hva problemet er, og hvordan jeg kan løse det?

Det er sånn på min W595 også. Tror det har med at mobilen min er operatørlåst. Leste det på et annet forum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er fordi telefonen er modifisert av teleoperatøren til å ha operatør-spesifike menyer.

Man kan bare bruke flash-menyer etter å ha byttet ut den operatør-spesifike firmwaren med en generisk Sony Ericsson firmware.

Dette kan 'enkelt' gjøres ved å forandre firmwarens identifikasjonskode, og så re-installere firmwaren gjennom Sony Ericssons oppdateringstjeneste.

Her er en guide:

http://www.topsony.com/forum/upgrade-debra...ial-t15724.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...