Bassibi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heisann! Da var det min mc som stod for tur og skal selges. Har da fått en intressert kjøper i oslo, og jeg lurer dermed på om noen har innspill i denne saken. -Hvordan gjør man opp kjøpet v slike salg, når mc sendes og skal mottas uten at man møtes? Vanlig med forhåndsbetaling? -Hvordan gjøres omregistrering ifht. underskrifter ? -Hvilke selskaper er det værdt å høre med i forhold til transport av mcn? Nocargo eks? strekning: Narvik-Oslo tog kanskje? Håper dere kan komme med innspill og erfaringer:) Mvh. Bassibi Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 tror dere burde møtes for å få orden på papirene, når jeg kjøpte min så måtte jeg fylle ut en del skjemaer med selgeren! som salgsavtale og omregistreringspapirer. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lei- tilhenger på statoil rimelig. EVt leiebil til 390kr. Nor-cargo eller tog kan fort bli 3500kr med di syke takstene dem har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er snakk om en strekning på 140 mil her. Laaangt ifra alle som gidder å reise så langt for å hente en mc så skulle det holde med 3500 i frakt hadde jeg betalt det. Det vanskeligste er jo det praktiske med salget, se før man kjøper, underskrifter, penger etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå