Gå til innhold

Hvilket forumtrekk angrer du mest på?

HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grasalt personangrep to dager (eller noe lignende) etter at jeg registrerte meg. Aldri fått warn siden, heldigvis.

Er egentlig ganske så flau av de første postene mine, jeg også. Poster generelt mindre nå og prøver å ha et visst nivå av kvalitet i postene mine, selv om det blir litt vanskelig i Fotball-forumet noen ganger.

Lenke til kommentar
jeg angrer på den lange perioden med spamming i wow forumet. det ga meg mange utestengelser.

Haha, det husker jeg faktisk. :)

Selv angrer jeg mest på når jeg misstolker et innlegg og svarer småfrekt tilbake når jeg i ettertid ser at jeg leste feil. Så før jeg svarer på noe følsomt nå prøver jeg alltid å sørge for at jeg vet hva jeg svarer på.

Lenke til kommentar
jeg angrer på den lange perioden med spamming i wow forumet. det ga meg mange utestengelser. det er bare fire år siden eller noe, men det er overaskende hvor barnslig jeg var der.

Jeg må innrømme at jeg kjenner meg godt igjen.

Samtidig som et manglende forhold til penger, som førte til at jeg ville ha det beste av det beste og ingenting var egentlig godt nok :!: .

Lenke til kommentar

Jeg angrer på tidligere poster hvor jeg har vært usaklig, framlagt mitt syn på en sak på en måte som fikk folk til å misforstå meg, eller vært litt vel hard i skrivemåten (feilen er på mi side). Jeg angrer også på at jeg posta en hverdagshendelse i gullkorn, noe som var et dårlig trekk. Jeg aner ikke hvordan jeg kunne klare å ikke få med meg at det må være fra forumet. :(

Angrer ikke på så mye annet, kanskje noen enkelttilfeller, men ellers har jeg ikke angra på så mye. Vil selv si at jeg for det aller meste ikke har hatt meningsløse "spam" innlegg, og at jeg har holdt meg til reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...