Snublefot Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det bildet ditt burde være ett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det bildet ditt burde være ett. Meg du snakker til? Hva mener du? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Min overdrevne bruk av "", maa liksom ende annenhvert innlegg med den. Endret 2. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nakenbildene.. Helt klart.. xD Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det bildet ditt burde være ett. Meg du snakker til? Hva mener du? Creepy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Et blogg-innlegg som gav meg tredve dagers ufrivillig ferie midt på sommeren, litt for dårlig bruk av søk-funksjonen og alt for mange "" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg spilte på samvittigheten til folk om eg hadde feil. Men jeg prøvde jo bare å hjelpe! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Egentlig ganske stolt av hele "forumkarrieren", kanskje med unntak av at jeg har en tendens til å poste ting som ikke bidrar til forumet (som denne posten, f.eks..) Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes å huske jeg hadde en mac vs pc tråd i min spede barndom. Men det er jo sånn man lærer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Grasalt personangrep to dager (eller noe lignende) etter at jeg registrerte meg. Aldri fått warn siden, heldigvis. Er egentlig ganske så flau av de første postene mine, jeg også. Poster generelt mindre nå og prøver å ha et visst nivå av kvalitet i postene mine, selv om det blir litt vanskelig i Fotball-forumet noen ganger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg angrer på den lange perioden med spamming i wow forumet. det ga meg mange utestengelser. Haha, det husker jeg faktisk. Selv angrer jeg mest på når jeg misstolker et innlegg og svarer småfrekt tilbake når jeg i ettertid ser at jeg leste feil. Så før jeg svarer på noe følsomt nå prøver jeg alltid å sørge for at jeg vet hva jeg svarer på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jeg angrer på den lange perioden med spamming i wow forumet. det ga meg mange utestengelser. det er bare fire år siden eller noe, men det er overaskende hvor barnslig jeg var der. Jeg må innrømme at jeg kjenner meg godt igjen. Samtidig som et manglende forhold til penger, som førte til at jeg ville ha det beste av det beste og ingenting var egentlig godt nok :!: . Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må være at jeg engang kastet meg inn i en tråd om bombingen av Japan under WW2 der jeg, som en hodeløs raddis grillet USA for hvor slemme de var med noen håpløse argumenter. Vet ikke hva jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer sikkert til å angre på noen av mine poster jeg også. En angrer jeg allerede veldig på. Lurer på hva som gikk gjennom hodet mitt da hehe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det noe jeg angrer på...Egentlig ikke, jeg ble nylig bannet pågrunn av min brors tidligere uttalelser her i forumet, så det regner jeg ikke som min feil. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg angrer på tidligere poster hvor jeg har vært usaklig, framlagt mitt syn på en sak på en måte som fikk folk til å misforstå meg, eller vært litt vel hard i skrivemåten (feilen er på mi side). Jeg angrer også på at jeg posta en hverdagshendelse i gullkorn, noe som var et dårlig trekk. Jeg aner ikke hvordan jeg kunne klare å ikke få med meg at det må være fra forumet. Angrer ikke på så mye annet, kanskje noen enkelttilfeller, men ellers har jeg ikke angra på så mye. Vil selv si at jeg for det aller meste ikke har hatt meningsløse "spam" innlegg, og at jeg har holdt meg til reglene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå