Wartom Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har veldig ofte hatt en arrogant tone når jeg postet og gitt utrykk at jeg var så utrolig mye bedre en alle andre som postet. Angrer litt på det selv om det er sant. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Glemt å logge av på skolen et par ganger. Medførte i warning og utestengning i et par dager tilsammen... Lesson learned. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 1) Mine poster i yngre dager 2) Mine tråder i yngre dager (sjekk selv) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 jeg angrer på den lange perioden med spamming i wow forumet. det ga meg mange utestengelser. det er bare fire år siden eller noe, men det er overaskende hvor barnslig jeg var der. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 1) Mine poster i yngre dager2) Mine tråder i yngre dager (sjekk selv) Hehe 1 år siden knapt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe 1 år siden knapt.Ja. Men ser ikke meg selv skrive slike tulletråder nå..lenger. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 ca 98% av alt pisset jeg skriver. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 At eg skreiv på bokmål i starten av min forumkarriere. Grunnen var at folk på eit anna forum klaga sånn på at eg skreiv (i deira auge dialekt) nynorsk. Heldigvis fekk eg retta opp i dette Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Som mange andre angrer jeg også på inlegg jeg skrev i mine tidlige forum dager, blir flau av å lese de. Samme her. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ble banned en gang, ikke for så mange dager siden faktisk. Wow! Med kun 3 registrerte poster, og så klarte du å bli bannet? Kanskje det var pga nicket ditt... Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg angrer på det kule nicket mitt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det kan du fikse (haha). :!: Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) sdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
MVR Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vel, må nok være veldig mange teite innlegg, og unødvendige emner. Også flere av innleggene mine som jeg ikke lenger står for lenger nå, meninger endrer seg med tid. Har skrevet mye som jeg ikke kan si jeg kjenner meg igjen i. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg prøvde å være med i en Airgun tråd for 2-3 år sia. Så sa en fyr at jeg ikke var gammel nok(var 15 tror jeg). Jeg redigerte på alderen min og posta at jeg var 18. Folk trodde jo ikke på meg. Etterpå sa jeg at jeg ble 18 om et par uker. Til slutt årket jeg ikke mere flaming, så jeg begynte å poste på et annet norskt airgun forum. Da var det en fra Diskusjon som kjente meg igjen. Uff.. Ip banned. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg angrer på at jeg bevist spamma for å få ban og advarsler for å være kul... + nesten alt jeg skrev i begynnelsen bar preg av at det var en barnslig unge som skrev det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mine første forumposter, haha. aakwaaaaard. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det bare jeg som reagerer på hvor fort enkelte vokser og lærer her på forumet? Når noen skriver at de angrer på sine første poster hvor man var barnslige og provoserende de var den gang. Men så ser man at vedkommende har under 100 poster på forumet og har vært medlem under ett år! Så det må være mange her som vokser raskt? For øvrig har jeg som regel gjennomtenkte tanker før jeg poster, og kommer ikke på noen forumtrekk jeg selv måtte angre på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå