HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg lurer enkelt og greit på hva du angrer mest på i løpet av ditt forumliv. Kanskje du truet en 13-åring på livet fordi han sa at IE var best; eller kanskje du var denne 13-åringen? Hadde du stygge vaner i din forumungdom? Fyr løs. Det jeg angrer mest på er nok alle smileyene i mine første poster. Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Må vel være alle skrivefeilene og smileyene jeg postet i mine første foumdager. Hadde også en veldig frekk tone som jeg ikke er så stolt over i dag. Endret 29. januar 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Eneste jeg angrer på er at jeg postet en longcat i et emne og fikk advarsel XD Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette forumet eller alle forum? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Alinoe: Jeg tenkte primært på dette forumet, men du må gjerne ta med andre hvis du føler det passer. Ghraag: Longcat er jo episk. Torg3r: De smileyene er som en vond drøm... Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg minnes ikke noe som jeg angrer på fra mine dager i dette forumet, men for leeenge siden, da jeg brukte et eller annet spill-forum, gikk jeg rundt og oppførte meg som om jeg var moderator, noe jeg slettes ikke var. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ah, sånne har vi her også. Den verste av dem er faktisk bannet nylig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det må nok være da jeg startet nye tråder uten å egentlig ha tenkt noe særlig over det,eller har brukt søkefunksjonen. I tillegg hadde jeg en frekk tone her og leste ikke alltid hva som ble postet før. ikke noe jeg er spesielt stolt over. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har vel også et par slike tråder på samvittigheten når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Det er den dårligste filmen jeg har sett ass . Angrer på at jeg brukte 150 kr på den! ." Sier vel det meste. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Postet link til 2girls1cup når det begynnte. Jeg mener det var den linken... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Postet hai2u.com i WoW forumet back in the days. Fortsatt bannet, har prøvd å fått bannen fjerna mange ganger men det lar seg ikke gjøre Har vært bannet siden 2006 nå. Hadde mange teite poster når jeg registrerte meg i forumet her, var jo veldig 14tizz på den tiden så. Men har 0% warn så har greid meg bra trur jeg : ) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg hadde en veldig frekk tone av starten av mitt forum liv, ble fort irritert og kom med personangrep. Fikk en liten ferie av det. Angrer så inni hampen på grunn av det. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan ikke komme på noe jeg angrer på i farten. Noen som føler seg fornermet av meg? Bare si i fra Lenke til kommentar
rumpejuice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ble banned en gang, ikke for så mange dager siden faktisk. Husker også før da jeg bare postet i sticky trådene, jeg visste ikke så mye om de andre trådene som var noen centimeter nedfor. Kan også nevnes at jeg skrev sticky! i dem, fordi alle andre gjorde det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ah, sånne har vi her også. Den verste av dem er faktisk bannet nylig. Får jeg spørre hvem? For min del var det da jeg postet dagbladet-artikkelen fra da vår gode venn Pekka Eric Auvinen begikk skolemassakre i Finnland under "humor". Ehrm. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ble banned en gang, ikke for så mange dager siden faktisk. Husker også før da jeg bare postet i sticky trådene, jeg visste ikke så mye om de andre trådene som var noen centimeter nedfor. Kan også nevnes at jeg skrev sticky! i dem, fordi alle andre gjorde det Er det nå jeg skal spørre om hvilken bruker det var? Neida, du slipper å svare.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Får jeg spørre hvem? Det hadde vel streng tatt både brutt med regelen om personangrep, og normen om at man ikke skal diskutere reaksjoner andre brukere har fått. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jepp, var det jeg tenkte ;)Måtte prøve Endret 29. januar 2009 av -B. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Som mange andre angrer jeg også på inlegg jeg skrev i mine tidlige forum dager, blir flau av å lese de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå