Gå til innhold

Hvilket forumtrekk angrer du mest på?

HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Jeg lurer enkelt og greit på hva du angrer mest på i løpet av ditt forumliv. Kanskje du truet en 13-åring på livet fordi han sa at IE var best; eller kanskje du var denne 13-åringen? Hadde du stygge vaner i din forumungdom? Fyr løs. Det jeg angrer mest på er nok alle smileyene i mine første poster.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Postet hai2u.com i WoW forumet back in the days. Fortsatt bannet, har prøvd å fått bannen fjerna mange ganger men det lar seg ikke gjøre :( Har vært bannet siden 2006 nå.

Hadde mange teite poster når jeg registrerte meg i forumet her, var jo veldig 14tizz på den tiden så. Men har 0% warn så har greid meg bra trur jeg : )

Lenke til kommentar

Jeg ble banned en gang, ikke for så mange dager siden faktisk. :(

Husker også før da jeg bare postet i sticky trådene, jeg visste ikke så mye om de andre trådene som var noen centimeter nedfor. Kan også nevnes at jeg skrev sticky! i dem, fordi alle andre gjorde det :p

Lenke til kommentar
Jeg ble banned en gang, ikke for så mange dager siden faktisk. :(

Husker også før da jeg bare postet i sticky trådene, jeg visste ikke så mye om de andre trådene som var noen centimeter nedfor. Kan også nevnes at jeg skrev sticky! i dem, fordi alle andre gjorde det :p

Er det nå jeg skal spørre om hvilken bruker det var? Neida, du slipper å svare..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...