Makky Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja kanskje det, prøver igjen Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som jeg har tidligere nevnt, mulig vi kan bruke info fra disk 0,. Du kan dermed kontrollere selv nå, og se om partitionstabell og mbr og noe sectors er = med de sectorene du sendet til meg. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Åpne diskprobe.Velg disk, active, read, starting 0 ending 1, OK. Nå, åpne matty0 (du vi se helt annet info foran deg nå). Nå velg Sectrors, write osv. Skal jeg velge "write" fra vinduet til matty0 eller den første? Hvis jeg velger matty0 får jeg beskjed at det ikke er noen aktiv disk. Skal jeg "aktivere" disken en gang til i "matty0-vinduet"? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Du åpner vel ikke 2 dskprobe vel? Åpne diskprobe activere disken velg sectors og read ikke forandre på noe i det vindue (default er 0 og 1) velg ok og det du nå ser er 0000000000 nå fra File meny velg å open file, du velger matty0, den vil komme fram. Velg deretter Sectors og write, ok osv. Ta deg tid å kontrollere den andre disken....vi blir sikkert litt mer klar over en del ting... Endret 2. februar 2009 av wiberos Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Da funka det å skrive matty0, men det ga ikke noen endringer i diskbehandling. Rescan ga det samme resultatet. Vedlagt ligger sector 0-1 og resultatet fra det søket. Sector00.zip Sector137542.zip Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kontrollere sector 137541 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Sector 137541 er tom, 00 hele veien. Sector137541.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå