Optique Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heisann, jeg trener aktivt styrke, men har i det siste fått et lite problem. Jeg bruker hansker som støtter opp håndleddene, men om jeg løfter "curl-stanga" og er ferdig med den så får jeg intense smerter i underarmen. I området, hvis du trekker en linje fra lillefingeren til albuen, langs der. Er ikke bare stiv og støl, som hører trening med. Men det virker som det ikke er helt som det skal være ? Noen som vet ? Tror ikke det er betennelse. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Prøvd å bytte stang? Du bruker vel vinklet stang nå, prøv med rett (selv om vinklet skal være snillere på underarmen enn rett). Prøv med håndvekter. Samme smerte? Lenke til kommentar
Optique Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 ja det var akkurat det jeg tenkte litt på vinklet stang ja, og det er liksom når jeg setter den ifra meg at smerten kommer. vet ikke sikkert om de har rett stang der, men når jeg bruker manualer så er det ikke så vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå