Gå til innhold

[Løst]Hvor får man kjøpt 5930G nå?

Tgrann

Anbefalte innlegg

Var innom sidene til MPX og skulle bestille meg en 5930G, men de sa at produktet var utgått. Sendte mail og fikk til svar at lageret deres var sluttsolgt og de ville ikke få inn fler. Synes det er merkelig at en slik bestselger fjernes etter så kort tid?! :thumbdown:

- Noen som vet om noen nettbutikker som fortsatt kan ha den på lager?

- Finnes det noen gode erstattere på markedet idag? Sammenlignet på pris og ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen anelse på batteritid siden jeg ikke har brukt den uten lader. støynivået er lavt når man ikke spiller men når man spiller øker det litt... er fortsatt ikke like høyt som min gamle asus notebook.

har bare prøvd å spille WoW på den til nå. 30+ fps med alt på max når jeg går rundt å quester. har ikke vært i instance med masses som skjer samtidig enda.

ingen anelse hvor mye det har å si at den ikke har DDR3 på 9600GT kortet noe acer'n har så dette kan jeg ikke uttale meg om.

btw glemte å si at den har bluray noe acer'n ikke har (ikke alle trenger dette men er verd det hvis man ikke har bluray spiller fra før til TV'n) og så har den en media center remote som medfølger.

BTW HP notebooken har bare 6 cellers batteri så det holder nok ikke vanvittig lenge, men dette mar mye å si på strømminstillingene du velger å bruke

Endret av barin
Lenke til kommentar
ingen anelse på batteritid siden jeg ikke har brukt den uten lader. støynivået er lavt når man ikke spiller men når man spiller øker det litt... er fortsatt ikke like høyt som min gamle asus notebook.

har bare prøvd å spille WoW på den til nå. 30+ fps med alt på max når jeg går rundt å quester. har ikke vært i instance med masses som skjer samtidig enda.

ingen anelse hvor mye det har å si at den ikke har DDR3 på 9600GT kortet noe acer'n har så dette kan jeg ikke uttale meg om.

btw glemte å si at den har bluray noe acer'n ikke har (ikke alle trenger dette men er verd det hvis man ikke har bluray spiller fra før til TV'n) og så har den en media center remote som medfølger.

BTW HP notebooken har bare 6 cellers batteri så det holder nok ikke vanvittig lenge, men dette mar mye å si på strømminstillingene du velger å bruke

Tusen takk for kjappe svar! Ser helt klart ut til at HP'en kan erstatte Acer...! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...