ATWindsor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Med dem kommentarene der anmelderen sier, da har jeg slutta helt med å stole på anmeldelser på denne siden, fordi sånne kommentarer burde blitt utelatt... Kan heller ikke sammenligne hva man må ut med på diverse pcer og konsoller, og en maskin til 2000kr skal seff tape mot en maskin til 8000kr Ser min pc sliter litt med Mirror's Edge selv på high Hvorfor burde kommentarene vært utelatte? Mener du de ikke er riktige? Mener du det automatisk er slik at alle PC-spill har veentlig bedre kontroller enn konsollutgaven? Det er jo litt underlig å mene at denne informasjonen burde fjernes. Dette med pris veies jo etterhvert opp hvis man er en spillentusiast også, spill er endel billigere på PC. AtW Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kåret ikke ZP Mirror's Edge til ett av årets store skuffelser? Joda, men bruker ZP for å finne ut hva som kan muligens irritere meg om jeg kjøper ett spill. Er ikke helt enig med hverken gamer.no eller ZP, men er ikke uenig heller så jeg drar mine egne konklusjoner etter å ha fått med meg begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og det er slik at PhysX kun er tilgjengelig for de med kort fra Nvidia? Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Og det er slik at PhysX kun er tilgjengelig for de med kort fra Nvidia? Dette er svart på tidligere, og svaret er fortsatt ja tipper jeg. Eller teknisk sett svarte vel personen "afaik", men dog. EDIT: Glimrende artikkel Joachim! Off Topic: Må man ha nvidia skjermkort for å benytte seg av PhysX motoren, og har gamer sluttet å skrive pc-spec under anmeldelser til pc? Må ha det ja, afaik. Jeg får ingen PhysX-effekter på mitt 4870x2 ihvertfall :O, men mulig det er jeg som gjør noe gæli der. Endret 30. januar 2009 av Fahav Lenke til kommentar
applet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg mislikte sekvensene med super-parkour politiet så mye at jeg rett og slett stoppet å spille spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg