Hamsterino Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, jeg er ute etter en pulsklokke, men har funnet ut at det er veldig vanskelig å finne en som passer meg. Kriterier i prioriteringsrekkefølge: - Nøyaktig pulsmåling - Tåle mye juling - Bra batterilevetid - Høydemåler - Hvilepulsmåling - Barometer - Stigningsprosent - Overføring av turstatistikker til PC Er det noen som har noen forslag? Har lett rundt lenge nå og har ikke funnet noe ordentlig. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, jeg er ute etter en pulsklokke, men har funnet ut at det er veldig vanskelig å finne en som passer meg. Kriterier i prioriteringsrekkefølge: - Nøyaktig pulsmåling - Tåle mye juling - Bra batterilevetid - Høydemåler - Hvilepulsmåling - Barometer - Stigningsprosent - Overføring av turstatistikker til PC Er det noen som har noen forslag? Har lett rundt lenge nå og har ikke funnet noe ordentlig. Polar har mange fine å velge i, Polar sin side, har en av de dyrere klokkene for løping og fungere heilt fint den. Garmin har ei klokke til 700- 800, mein æ så ei på netshop.no men e ikke sikker på om den har alt det du sikter til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå