TheCatIsALie Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Når man spiller x360 får du jo sånne arcivements, finnes det noe sånt til pc? Trodde windows games for live var noe sånt, men har aldri fatta det programmet.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du sier noe. Har alltid antatt det, men det stemmer kanskje ikke? Gamertaget du oppretter på Xboxen kan brukes på pcn hvertfall. Prøvde å skifte gamertag for litt siden, og da stod det at det var opptatt av noen på enten xbox live, windows live (eller hva det nå heter), zune eller noe annet. Men om det er achievments på pc vet jeg sannelig ikke. Såh, mitt svar her var igrunn ikke til noe hjelp. Bare stiller meg i rekken av undrende brukere. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Games for Windows Live! er stort sett det samme som xbl men til pc. det er ganske få titler som har det til nå, men det kommer vel flere etterhvert. Denne listen har oversikt over hvilke GFW titler som har Live! integrert. og ja, gamertagen du har på xbl funker på gfwl og vice versa Endret 29. januar 2009 av zeox Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Jaja, har spill med win live i, men skjer aldri noe.. det bare er der..? har lyst på poeng! Og har ikke xbox 360 så jeg kan lage.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gamepointhoring støttes. Har akkurat under 3000 nå, så litt til på Mirrors Edge så er jeg der. Neste spill jeg skal spille bruker man ca 30 sekunder på å få 1000 points. Det blir smud ^^ Var med en kamerat og gjorde det hos ham. Piece of cake! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jaja, har spill med win live i, men skjer aldri noe.. det bare er der..? har lyst på poeng! Og har ikke xbox 360 så jeg kan lage.. hvilket spill er det snakk om? når du kommer inn i spillet trykker du på Home knappen, og GFWL interfacen vil poppe opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå