rofl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, jeg prøver og få liv i en HP Pavilion 061 maskin. Den er opprinnelig levert med XP såvidt jeg kan se, men CD og alt er borte, så jeg installerer Win2k. Det funker fint, og jeg har lastet ned og installert drivere for grafikk og lyd fra HP, og de funker greit. Men med Ethernet går det ikke så bra. Jeg får installert driveren, men får melding om at det er noe som mangler. Maskinen har typenr. PS331AA-ABN t840.no. Bios er Award BIOS v6.00PG Når jeg googler får jeg en mass treff på SIS 900, men mange av download sitene begynner med å ville scanne/fikse Registeret mitt - men jeg må jo for det første benytte en annen makin for å hente drivere og for det andre så vil jeg ikke ha noe av slike tvungne automatiske tilbud. På HP dowload finnes det bare drivere for XP og (noe annet, husker ikke hva) men ikke for 2k. Men de andre driverne funker jo ok, og jeg lurer nå på om ikke også det samme skulle gjelde for Ethernet adapter driveren - at den funker både på xp og 2k? Er det noen som vet hvor jeg kan finne det jeg trenger for å få Ethernet adapter til å funke? Jeg kan se at det er installert en driver, SISNIC.SYS mvh, Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå