Corlan Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hei. Jeg har jobbet med IT i 5 år, og sitter på veldig mye kunnskap og innehar mye av den informasjonen som blir krevet av sertifiseringer uansett, men jeg vil gjerne formalisere kunnskapen min og få det på papiret. Noen som har noe informasjon om hvem eventuelt i norge som tilbyr MCITP sertifiseringer deltid eller over nett? Jeg sitter som sagt i full jobb, og kan ikke tenke meg at jeg kan bli heltidsstudent igjen. Feil utdanningvalg har kommet tilbake for å bit meg i ræva for å si det sånn. Utdanna statsviter, og kun jobbet med IT Edit: Eventuelt er det mulig å ta sertifiseringer individuelt, og fremdeles kalle seg MCITP? Endret 29. januar 2009 av Covn Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Dette kan slettes. Jeg har fått svar på spørsmålene mine. Lenke til kommentar
tk394585 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva var svarene? Sitter i en lignende situasjon. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Fant ut at det enkleste for meg, da jeg har en del erfaring, er å studere selv og gå opp til eksamen på et av veldig mange testsentre rundt omkring i landet. Oversikt finner du her: http://www.register.prometric.com/Index.asp Jeg kjøpte et par bøker på amazon, og regner med å bruker rundt et halvt år på de sertifiseringene jeg vil ha. MCITP - Enterprise support technician, MCITP - Enterprise admin og MCITP - Server admin. Eksamen koster meg 1650 per stk, og bøkene rundt 400kr stk. I motsetning til kurs spare du MYE penger, hvis du er komfortabel med å lese selv, og ikke må ha et kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå