|DevilBoy| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skal kjøpe meg ny pc og skulle gjerne hatt en skyhawk har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe den vor den ikke er så dyr Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 kjøpte et i fra 3dfxcool ligger på ryen i oslo, veldig fornøyd med det selv om jeg bygde maskinen for søstern. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Skyhawk suger jo! Minimalt med vifteplasser! Tror dem i tilleg operer med en 60 mm vifte bake! Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Drazen sa:Skyhawk suger jo! Minimalt med vifteplasser! Tror dem i tilleg operer med en 60 mm vifte bake! Helt sant! Enten så prøver du å kjøpe en som har mye plass eller du kan bygge en selv. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 De koster 450 kr på TG. Har på følelsen at halve tg har akkurat det kabinetet Lenke til kommentar
Mouh Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har på følelsen at halve tg har akkurat det kabinetet da kan du komme bort og se på kassa mi... Rad:F5 Sete:72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå