Joachim_F Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Warner Bros jobber angivelig med en ny film om gravrøver Lara Croft. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Om det kommer ny Tomb Raider film bør det ikke være med Angelina i hovedrollen, makan til utrent dame skal se lenge etter. Ja, hu er slank og tynn, men ikke noe muskler i det heletatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Angelina er heit.. hva i all verden er det du ser etter ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg synes Angelina passer fint til rollen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser du på det øverste bildet ser du at Lara ikke har noe særlig muskler hun heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) De trenger en yngre skuespiller mener jeg. Hadde vært greit med mindre tullinger og skurker, mer fokus på grav røving uten monstre. Endret 29. januar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser ut til at Snotrus får ønske sitt oppfylt (ihvertfall den delen med yngre skuspiller). Fordi Megan Fox er en mulig kandidat.. (Selv om jeg personlig ikke liker tanken) iTavisen Spillmagasinet Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper Megan Fox spiller Lara i den nye Tomb Raider filmen. Jolie er for gammel til å spille Lara, pluss at kjerringa har hengepupper:p Men samme hvem de velger egentlig. Synes TR filmene er søppel. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 :/ kan ikke bytte ut hvoderollen , tomb raider er jo Angelina samma uansett om hun er eldre eller ikke har muskler. byttes hun ut er det jo ikke tomb raider lenger Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 thunstop 14:53, tor 29.jan :/ kan ikke bytte ut hvoderollen , tomb raider er jo Angelina samma uansett om hun er eldre eller ikke har muskler. byttes hun ut er det jo ikke tomb raider lenger thumbdown.gif det same er med bond filmene, håper på megen fox jeg:P Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Håper helt klart at de bytter ut. De bytter jo ut lara-modellene støtt og stadig så det er bare fornuftig at de gjør det samme med skuespilleren. Til tross for at mainstreamen kjenner kanskje Lara kun som Angelina. But still... Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) edit: According to PSExtreme.com (via MeriStation.com), Megan Fox is apparently set to replace Angelina Jolie as Lara Croft in the next Tomb Raider. This has not been confirmed yet but the project is currently seeking a director. It isn't clear if a script has been written yet or if a writer has been assigned to the project. dato: 24.jan. sigh, litt treg med nyheter for tiden? Endret 29. januar 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
olebreis Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Helt siden tidenes morgen har Lara vært "dama me de store puppa". (Ihvertfall i mine øyne) Disse to "ekstra rollene" klarer ikke Megan Fox og fylle. hu eier ikke pupper. Det ville da ødelegge hele karakteren hvis den rolle forandringen blir gjort. Håper det er noen der ute som deler samme synspunkt som meg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Megan Fox er ingen Lara Croft, hun er ikke noe særlig god skuespiller engang. Kan jo ikke mene at de tar henne? Endret 30. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg