Gå til innhold

Hvordan koble data annlegg til dvd spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Den er vel til mikrofonen? Men er det noen mulighet for å få kobla det til pc'n a?

Å koble en inngang til PC-en som allerede er der? Forklar litt bedre er du snill.

Lenke til kommentar
Ok. Har en bærbar pc. På siden så er det et lite hull som er ringa grønt rundt. Slik vanlig inngang til høytaler. Så er det den som er rød ringa rundt ved sidenav. Den er vel til mikrofonen? Men er det noen mulighet for å få kobla det til pc'n a?

Skal du ha lyden ut fra bærbarpc høytalerne?

Lenke til kommentar
Det skal inn i minijack utgangen fra laptopen om du vil ha lyd fra laptopen til annlegget, inngang er blå, mic er rød og utgang er grønn (+ diverse farger for surround). Pluggen skal inn i kontakten i pcen med samme farge.

Jeg forstår ikke helt. Jeg er tydeligvis ganske dum :p Hehe. Men det eneste jeg ser på siden her er den røde mic og den grønne utgangen. Ser ingenting som er blått.

Lenke til kommentar
Det skal inn i minijack utgangen fra laptopen om du vil ha lyd fra laptopen til annlegget, inngang er blå, mic er rød og utgang er grønn (+ diverse farger for surround). Pluggen skal inn i kontakten i pcen med samme farge.

Jeg forstår ikke helt. Jeg er tydeligvis ganske dum :p Hehe. Men det eneste jeg ser på siden her er den røde mic og den grønne utgangen. Ser ingenting som er blått.

Jeg syns du er litt vanskelig mer en dum, kan kanskje være lurt å lese innlegget et par ganger.

Uansett: Er ledningen grønn skal den inn i det grønne hullet. ;) Du vil, akkuratt som fra dvdspilleren, kun få stereo lyd fra laptopen.

En løsning på dette kan være å kjøpe et usb-lydkort med surround ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...