Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger råd om brukt Peugeout 205 GTI!

Clupus

Anbefalte innlegg

Veit ikkje om noko særlig bra norsk bilforum så eg prøvar meg her :shrug:

Har vore å kikka på ein 1986modell Peugeot 205 1.9 GTI, som ein privatperson skal selga. Eg hadde ikkje tenkt å byta ut bilen min (Ford Orion -88 ), men har voldsomt lyst på ein liten kjapp bil :yes:

Eg håpar nokre bilintereserte datanørdar kan gje meg litt tips om prisen, kva eg bør sjå på, eller om kjøpet høyrest suspekt ut!

Merk! eg har ikkje fått prøvekjørt den, berre kikka på den..

Bilen er som sagt ein 86 modell, i 89 blei den heilt strippa og byg om med "Dimma" styling og ser nå slik ut.

Bilen er gått ca. 185000 km og motoren ca. 135000km.

Bilen er utstyrt med K&N luftfilter, effektanlegg og mod-chipp, i tillegg til dette var det "blitt gjort noko med motoren" som selgaren sa så bra.. (dvs. han viste ikkje kva som var gjort, men eit verksted sa at motoren ytte meir en ein original skulle :yes:) Akkurat det kan kanskje vera litt usikkert?

Men motoren gjekk vistnok kjempefint (og var i nærheten av 170hk)

Ellers ser litt småstygt ut (viser ikkje på det biletet, men førarstolen er "herpa".

Bilen har to gode sommardekk framme, og to for store dekk bak.. Dekka bak er frå 1992, men det er godt mønster i dei, så bilen kan ikkje ha blitt brukt så mykje. Uansett bør bakdekka byttast pga. sprikker i gummien.. Felgane bør også skiftast (stygge, og litt slag i dei).

Girboxen (eit lager) lagde ein ulyd etter å ha kjørt ein 2,4mil, men dette hadde eit verksted sagt var heilt ok.

Det var litt rust på insida av pasasjerdøra, men det var mesten det einaste på heile bilen (dvs. som eg såg utanfrå)

[url=]Pakningane på dørene såg noko snåle ut, men bilen skulle vera heilt tett, og det bør kunna ordnast greitt..

Bilen var gjennom ein EU-kontroll i juli i fjor, den fekk då nokre komentarar, men dei er blitt retta opp. (Dette blei gjort hos NAF, men dei tok ikkje teknisk kontroll)

I januar i år var den inne til fullservice, og det blei skifta bremser på alle hjul, eindel elektrisk, samt bakaksling.

Det er også betalt årsavgift for -03

Eg kunne få den for 27.000,- inkludert ein god delebil (som eg ikkje har sett) Delebilen var ein lik bil, med kjempefint interiør, god girkasse og vindu/pakningar (denne stod på gode pigdekk)

Eg syntes igrunn prisen var litt høg til at det er ein 86 model, men iogmed at det er ein kraftig GTI, den er ombygd i 89, det er låg km stand, den ser fin ut, og det følger med ein bra delebil er det kanskje ikkje så gale?

Det høyrtest jo ut som om det berre var småplukk + nye felgar/bakdekk som skulle til for å få den 100%..

Eg kan ikkje skru så mykje på bil sjølv, men har nå ok teknisk insikt, men har eitpar naboar som _kan_ skru bil så eg kan kanskje få litt hjelp til eventuelt å skifte girkasse e.l.

Ang Dimma ombygginga: ifølge selgaren finnest det godkjenningspapirer på dette, men han hadde ikkje.. (Han meinte det gjekk an å skaffe frå dimma?)

Eg lurer derfor på om det er _nødvendig_ med slike papir? Selgaren hadde kjørt gjennom 2 tekniske kontrollar slik den står nå, på den eine (med trafikktilsynet) hadde han fått kjeft for å ha vridd sikkerhetsselen 8) På den andre (politi) hadde dei ikkje sagt noko..

Eg har ikkje bestemt meg for om eg i det heile tatt vil kjøpe bilen, men har som sagt litt smålyst (parkera Escor RS'ar og Golf GTI'ar ;)). Om eg bestemmer meg for å kjøpe den, skal eg då krevja teknisk test (frå NAF eller Peugeot forhandlar), eller skal eg påkosta det sjølv?

Veit jalfall at eg skal kjøpa meg ein kontrakt frå forbrukerrådet..

Det er litt fleire bilder [url/]her[/url]

wow! Dette blei laaangt.. håpar nokon tok seg tida til å lesa alt, og har noko lurt å seie!

Tulleting og komentarar til min (sansynlegvis) dårlege retskrivning trengs ikkje her..

Mvh. Framtidig (u)lykkeleg eigar av Pugg 205 GTI?

Endret av DoMind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PELL DEG VEKK HER I FRA !!!

Lurer på om TST har gått og lagt seg ?

Nå driver vel hw.no nettverket og utvider med amobil.no eller noe sånt. Tror du må venne deg til at det blir litt bilprat her.

8) Har du en god billig bil til meg 8) ?

Lenke til kommentar
PELL DEG VEKK HER I FRA !!!

Lurer på om TST har gått og lagt seg ?

Nå driver vel hw.no nettverket og utvider med amobil.no eller noe sånt. Tror du må venne deg til at det blir litt bilprat her.

8) Har du en god billig bil til meg 8) ?

Har en billig en i hvertfall. :lol:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd på www.bilforumet.net , der er det mange seriøse personer som vil klare å svare på spørsmålet ditt lettere en vårs her trur jeg...

jarmo: DRIT PÅ DEG han lagde et fint innleggg, så kommer folk som deg og ødelegger alt§!

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd på www.bilforumet.net , der er det mange seriøse personer som vil klare å svare på spørsmålet ditt lettere en vårs her trur jeg...

jarmo: DRIT PÅ DEG han lagde et fint innleggg, så kommer folk som deg og ødelegger alt§!

Enig med deg der, inlegget var kjemefint!

Bilen er fin, garantert rask!

Pris rundt 30 000 ville jeg anta når jeg bare så bilen, men en pris på

27 000 med delebil er ikke så værst!

Lykke til med bilkjøpet..

PS: Du trenger ikke høre på meg, har ikke så god peiling på biler! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...