olaeld Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 For tiden benytter jeg en utrangert smartphone (Qtek S100) for å spille av tegnefilmer til poden. Men jeg synes skjermen (2,8 tommer) er litt i minste laget. Jeg ser derfor etter en dings med større skjerm og støtte for minnekort/USB-pinne. Den må også støtte XVid/DivX. Prismessig ser det ut for at portable DVD-spillere gir mest skjermstørrelse for pengene, men der skorter det ofte på støtte for XVid/DivX og minnekort. Har noen kommet over et brukbart produkt? Rene mediespillere koster ganske mye, men kanskje det finnes et produkt der ute som ikke er fullpakket med funksjoner som jeg ikke trenger. Coby DVD7377 fra NetOnNet til 990 kr ser ut til å være et mulig alternativ. 7 tommers skjerm, minnekortleser, USB og støtte for DivX. Litt usikker på støtten for XVid... Noen tips? Priser under 2000 kr. Ola Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg tviler på at noe fra denne galaksen treffer alle kriterene dine (spesielt prisen), men jeg vil absolutt anbefale å kikke på anythingbutipod.com sitt sammenligningsverktøy for denne typen problemer. Det burde vært en direktelink til denne siden til alle som ser etter ny mp3spiller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå