Mr. Needlemouse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det nyeste Crystal Chronicles spillet, Echoes of Time, har blitt lansert i Japan. Og med Wii-versjonen av spillet fulgte det med en ny trailer for Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers(puh ). Link Flott å se at ryktene om at spillet var kansellert ikke stemmer. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hvordan var det du sa man fikk den traileren:P? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 hvordan var det du sa man fikk den traileren:P? Jeg inkluderte en link i posten min. Det burde ikke være vanskelig å få øye på den. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 jeg mener i ffcc=P Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 jeg mener i ffcc=P Det har jeg ingen anelse om. Har du Wii-versjonen av Echoes of Time? Det holder sikkert bare å rote litt rundt i menyene. For øvrig merkverdig at det er så liten interesse rundt dette spillet. Square-Enix kommer endelig med et lovende Wii-spill, og folk gidder ikke å kommentere traileren engang? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tror jeg har lyst til å skaffe *sprer den over netverket* Endret 30. januar 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 en annen kar som har noe ds opplegg, men så skjedde det noe feil med den og jeg har wii spillet i mens/ han har dsien min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå