espenh10 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg kjøpte meg pc på komplett. Prøvde og kjøpe ting som skulle være så stille som mulig, men skjermkort vifta bråker veldig. Dette irriterer meg har sett på skjermkortet, og så at det var skruer på vifta som var skrudd fast i skjermkortet. Kan jeg skru av vifta? Og visst den blir for varm blir skjermkortet ødelagt eller skrur bare dataen seg av? Takk ;] Endret 29. januar 2009 av espenh10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ville ikke skrudd den av Hvilket skjermkort har du? Finns jo utallige vifteløse løsninger Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor ville ikke du skrudd den av? Jeg vet ikke hvordan skjermkort jeg har, lange siden jeg kjøpte datamaskinen. Hvordan vifteløse løsninger finnes det? forklar takk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hvorfor ville ikke du skrudd den av?Fordi skjermkortet vil komme til å bli overopphetet og mest sansynlig ødelagt. Endret: Oversikt over skjermkort uten vifte Endret 29. januar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvis du kan ta et bilde av skjermkortet så kan jeg lett si om du kan bytte ut viften på kortet. Gjerne av både over og undersiden av kortet. Kanskje med en linjal i bildet også? Endret 4. februar 2009 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå